Applicatienaam veranderen ?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede Middag, Is het mogelijk om een naam van een applicatie te veranderen? bijv : CAISSA veranderen in CHESS Thanks...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Applicatienaam veranderen ??
Goede Middag,
Is het mogelijk om een naam van een applicatie te veranderen? bijv : CAISSA veranderen in CHESS Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat dat mogelijk moet zijn door info.plist aan te passen
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Heb de naam die voorkomt in de info.plist aangepast,maar zie geen verandering.
Nog ?? |
|
||||
|
||||
Hmm leek me logisch maar sorry voor het verkeerde id... Mischien heb je wat aan de post van Common.Sense??
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
in system\library\coreservices\springboard.app\english.lproj\LocalizedApplicationNames.strings
Code:
< key >com.apple.xxxxx< / key> < string >xxxxx< / string> |
|
||||
|
||||
Moet je niet gewoon in de map Applications de naam veranderen naar De-naam-die-je-wilt.app?
|
||||
|
||||
nee, want dan ga hij deze app nie meer vinden als je deze wilt opstarten
|
|
||||
|
||||
ik heb ook geprobeerd om een naam te veranderen, zonder succes. Gewoon wijzigen in de .plist werkt dus niet.
In system\library\coreservices\springboard.app\english(of dutch).lproj\LocalizedApplicationNames.strings vind ik de standaard apps terug, niet diegene die ik er zelf opgezet heb en dus wil wijzigen. Iemand die me verder op weg kan helpen? Laatst gewijzigd door Bomans; 07-03-08 om 01:47. |
|
|||
|
|||
Hebben de lui van ifoneguide dit niet ook moeten doen met het vertalen? Misschien dat ze meelezen..heb er btw geen verstand van
|
|
||||
|
||||
moet in verschillende bestanden de naam veranderen, t een verwijst na t ander. in de *.plist, de app lijst van springboard en nog paar zaken. Dit is te doen, maar een beetje zoeken.
|
|
|||
|
|||
is er al een sneller manier om dit te doen?? vroeger was er het programma rename... maar dat is niet meer te vinden..
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
gevonden... dank..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: software veranderen | soufianiphone4 | iTunes | 0 | 23-09-10 22:39 |
sms veranderen | cedricgl | Ringtones en Wallpapers | 33 | 28-08-10 23:44 |
Woordenboek in NL veranderen | janjan | iPad algemeen | 2 | 27-08-10 23:13 |
Lockscreen veranderen | mtchl | Jailbreak apps en thema's | 10 | 21-07-10 17:40 |
|
|