Bericht..? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Geen idee wat het is en hoe je dat doet.. Alvast bedankt, als ik dit zelf moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bericht..?
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Geen idee wat het is en hoe je dat doet.. Alvast bedankt, als ik dit zelf moet uitzoeken, graag even laten weten waar ik dan naar moet zoeken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lijkt me een SSH probleemje
Tenzij je wat hebt gedaan voorafgaande op deze melding. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat het een App is die dat doet.
enige idee welke? verjaardag app? !
|
|||
|
|||
SSH?
Ik heb wel jailbreak maar doe er verder niets mee. Heb alleen apps van de Appstore, en hiervoor alleen maar smsjes gehad, verder niks. |
|
||||
|
||||
Dat is geen App die dat doet, sommige gsms(vaak iets oudere nokias ofzo) kunnen berichtjes sturen zonder afzender, een kameraad doet dat ook vaak bij mij zo van die berichtjes.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En SHH en paswoord moet nu al ruim bekend zijn met de mogelijke problemen daarmee. https://forum.iculture.nl/f59/i.../1795-ssh.html |
|
||||
|
||||
Ja oke dat kan wel, maar krijg je ook van die berichten met SSH dan?
kan ook zijn dat iemand hem een beetje voor de gek is aan het houden, ik weet heel zeker dat het met een nokia 2600 gaat, goedkoop dingetje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid van bericht, maar geen bericht | chriztian | iPhone algemeen | 10 | 13-08-13 21:27 |
MobileME, wel melding nieuwe bericht / geen bericht. | FSF | iPhone algemeen | 5 | 29-12-10 06:44 |
|
|