//

MobileME, wel melding nieuwe bericht / geen bericht.

MobileME, wel melding nieuwe bericht / geen bericht. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik werk nu een paar weken met MobileMe. Over het algemeen werkt het goed. Nu heb ik alleen de laatste tijd een vervelend probleem. Op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-08-10, 14:21
FSF FSF is offline
• iOS 10.2.1
• 11.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 58
Standaard MobileME, wel melding nieuwe bericht / geen bericht.

Ik werk nu een paar weken met MobileMe. Over het algemeen werkt het goed. Nu heb ik alleen de laatste tijd een vervelend probleem. Op de iPhone (maar ook op de iPad), verschijnt in het 'mail-icoontje' op het startscherm een cijfer dat aangeeft dat er een of meerdere berichten zijn. Ook in de mailmap staat bij de inkomende postbus het bekende cijfer dat het aantal nieuwe berichten aangeeft. Echter... er is geen nieuw bericht te zien. Ook als ik hierna de nieuwe mail ophaal/ synchroniseer veranderd er niets aan de situatie. Soms duurt het wel een half uur voordat de nieuwe mail ook daadwerkelijk zichtbaar is op de iPhone4 / iPad. Geen jailbreak oid. Wie heeft raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-10, 23:21
stevendeckers stevendeckers is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik heb een soortgelijk probleem sinds ik mn iPhone4 heb.

Bij ontvangen van nieuwe mail krijg ik ook wel een nummer te zien op het icoon van Mail.app maar er staat geen nummer bij de inbox map eens ik in mail.app zelf zit. In de Inbox krijg ik dan wel mijn bericht te zien.

Verder nog een aantal andere zaken. Als ik een bericht lees kan het tot een minuut duren eer het blauwe bolletje dat kenmerkt voor een ongelezen bericht in de inbox, verdwijnt. En soms krijg ik wel een mailtje zonder enige inhoud, zelfs de datum is leeg (komt dus helemaal onderaan in de mailbox te zitten, op 1 januari 1970). Als ik dan op mn MacBook Pro in Mail kijk zie ik de berichten wel normaal.

Ik vermoed een sync probleem met MobileMe en iPhone4 software en verwacht dus wel een fix in toekomstige updates.
  #3  
Oud 12-08-10, 13:28
FSF FSF is offline
• iOS 10.2.1
• 11.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 58
Standaard

Ik heb precies dezelfde problemen. Zal inderdaad wachten worden tot Apple dit oplost.
  #4  
Oud 13-12-10, 18:00
hettylies hettylies is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard MobileMe

Nog gekker bij mij.
Er staan iedere dag wel berichtjes in mijn inbox.
Tot de volgende dag, dan zijn ze allemaal weg en ik weet niet waarheen.
Nergens meer te vinden.
Sommige berichtjes zijn dezelfde dag al weg als ik erop geklikt heb.
Ik vind het vervelend, heb al honderd keer alle instellingen gecontroleerd maar alles staat goed.
Ik heb een probeer account, maar ik ben er wel klaar mee.
  #5  
Oud 13-12-10, 18:13
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard

Bij mij staat het soms ook. Gaat meestal na 5-10 minuutjes weg.
__________________
iPhone 2G 4GB: 20-8-07 iPod touch 1st gen: RIP 04-12-08 - 21-06-09. |iPhone 3GS 16GB Wit: 13-7-09|iPhone 4 16GB Zwart 18-11-10
  #6  
Oud 29-12-10, 05:44
yoast.1957 yoast.1957 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Soesterberg
Berichten: 10
Standaard

Na een week Mobile Me geprobeerd te hebben, gemerkt dat het weinig toevoegd dus snel stop gezet voordat ik het vergeet en ervoor moet gaan betalen. Ik plaats mijn iPhone iedere avond in zijn dock en dan synchroniseert de Phone ook met de Mac en als ik niet thuis ben is het ook niet belangrijk, dan doe ik alles op de iPhone. Zo af en toe blijft er wel eens iets dubbel staan, maar een dikke zes Euro in de maand vind ik teveel gevraagd. Wat is er mis met af en toe nog zelf iets te doen?
__________________
Om te weten of je iets kunt, moet je het eerst proberen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
melding nieuw bericht nikieja Desktop-applicaties 1 08-01-11 11:12
hoe: geen geluid bij 'n Agenda melding, maar wel trillen? gerard0610 iPhone algemeen 4 08-12-10 10:23
geen melding van nieuw bericht bij Whatsapp?? frankmim iPhone Apps 1 27-11-10 11:18
melding "Dit bericht heeft geen inhoud" kume Archief 1 21-07-10 18:34
Geen gemiste oproep, wel bericht van T-mobile volvoforlife Odido (T-Mobile) 4 08-10-08 16:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:16.