Koptelefoonuitgang af en toe mono discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, ik heb een probleempje; als ik de plug van mijn oortjes naar voren druk valt 1 kant van mijn oortjes (rechts) uit. Dit is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Koptelefoonuitgang af en toe mono
Heey,
ik heb een probleempje; als ik de plug van mijn oortjes naar voren druk valt 1 kant van mijn oortjes (rechts) uit. Dit is opzich niet zo erg, alleen als ik aan het lopen ben en mijn iPhone in mijn zak heb is het toch verdomde vervelend! Heeft iemand een soortgelijk probleem gehad? En valt dit binnen de garantie (zo niet; weet iemand hoeveel dit mij gaat kosten)? En hoe lang duurt het ongeveer voor ik mijn iPhone weer terug zou hebben als ik hem op zou sturen? Bedankt! Timen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zit er geen stof in je koptelefooningang?
|
Labels |
3.5 mm, defecte uitgang, koptelefoon, mono |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek op iPhone speelt enkel in mono | Alexis.Bracke | Muziek, foto & video | 4 | 27-06-10 12:52 |
bluetooth mono sbsettings | yusuf1983 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 05-06-10 19:28 |
Iphone mono-headset nergens te krijgen | strepenkat | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 22-04-10 17:24 |
Defecte Koptelefoonuitgang | denni | iPhone algemeen | 1 | 11-12-09 09:38 |
iPhone speaker mono?! | Timmy | Archief | 4 | 18-02-09 19:01 |
|
|