googlemaps 1.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dan zou ik LokateMe even "Uninstallen" Mauske....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dan zou ik LokateMe even "Uninstallen" Mauske.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hey Mauske
Ik had dit probleem ook , hier is zeker iets niet goed mee had het ook gemeld , mischien dat er een update hiervoor zal komen |
|
||||
|
||||
Heb ik hier ook!
|
|
||||
|
||||
ik heb er geen problemen mee (niet dat ik weet.. ) wel crashed safari de laatste tijd vaak zou dat er mee temaken hebben?
|
|||
|
|||
Ik heb idd ook de zelfde symptomen. Vroeg me al af waar het aan zou kunnen liggen. Maar ik had meerdere programma's geinstalleerd waaronder dus Locate Me maar ook bijv Navizon en Dock. Vandaag had ik zelfs dat toen ik op mijn iPhone klikte dat ie helemaal zwart bleef en ik moest hem echt resetten en opnieuw opstarten. Dat vond ik toch wel minder. Zou dat ook door Locate Me kunnen komen?
Hoop niet dat het nog een keer gebeurd.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Googlemaps | Romy69 | iPhone algemeen | 2 | 16-06-10 20:32 |
Verzameling locaties in GoogleMaps beheren | orteliusmap | iPhone Apps | 0 | 03-07-09 00:59 |
Plaatsbepaling via googlemaps iPhone 1.1.4 | MarcoDG | iPhone Navigatie | 2 | 27-02-09 08:39 |
Googlemaps en adressen | cowelg | iPhone algemeen | 0 | 05-09-08 10:17 |
Locatiefunctie bij GoogleMaps | eriak | iPhone algemeen | 43 | 13-04-08 19:15 |
|
|