Locatiefunctie bij GoogleMaps discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) het localiseren werkt bij mij onder FW112 en FW113 maar erg onnauwkeurig. Zit er 2,5 à 3 km naast. Heb ook de LocateMe en Navizon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Locatiefunctie bij GoogleMaps
het localiseren werkt bij mij onder FW112 en FW113 maar erg onnauwkeurig.
Zit er 2,5 à 3 km naast. Heb ook de LocateMe en Navizon apps werkend, maar beide ook onnauwkeurig. Kan dit te maken hebben met de bootloader 4.6 of weet iemand wat de oorzaak en oplossing kan zijn. ik weet dat dit op verschillende andere plaatsen besproken wordt maar vind nog geen duidelijke oplossing. thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja wat wil je het is plaatsbepaling via gsm masten... Geen gps
Btw is LocateMe en Navizon naukeuriger dan google's locate me gebeuren... Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Bij mij kan die sowieso niet locaten... Maar het schijnt dat die dit alleen nog maar doet in de grote steden van nederland, klopt dat?
|
|
||||
|
||||
Ik woon in de betuwe en zlefs daar doet ie het... zorg dat je 1.13 hebt dan zou hij het moeten doen! + Unlocked want dan update ie de baseband
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Ja ik heb 1.1.3 Wat bedoel je met unlocked, mijne werkt namelijk wel gewoon. Als ik op bepaal locatie druk (linksonder) gaat hij eerst heel lang 'nadenken' en zegt hij uiteindelijk: locatie kan niet bepaald worden. Ook op mijn ipod touch werkte hij niet. Daar had ik de maps zelfs gekocht in de itunes store. Hoe kan dat dan?
|
|
||||
|
||||
iPod touch werkt ook alleen via Wi-Fi... Das weer een heel ander verhaal Maar doet maps het daar wel of helemaal niet..? Over de unlock... Hmm mischien is ie met een oude methode geunlocked maar dan nog is het de moeite niet waard om hem helemaal opnieuw te unlocken dus ik zou zeggen vergeet dat google gebeuren en gebruik gewoon LocateMe...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
O mijn iphone werkt ook slechts op Wi-Fi. Edge heb ik uitstaan, daar zit dus het probleem
|
|
|||
|
|||
In principe is dit niet waar, als je in een plaats bent waar alle Wi-Fi hotspots in kaart zijn gebracht is de Locate functie van Google maps heel nauwkeurig! In Nederland is dit bijvoorbeeld het geval in Amsterdam en Rotterdam! Daarnaast lijkt het ook nauwkeurig omdat je locatie bij navizon en Locateme op een punt word getoond en bij google krijg je een cirkel.
|
|
||||
|
||||
Hier werkt het zonder problemen. Zowel met Wi-Fi als Gprs (edge).
Natuurlijk werkt het op een ipod touch niet, die heeft namelijk geen modem ingebouwd (het telefoon gedeelte).. tenzij je in amerika op een openbare hotspot zit maar dat lijkt me onlogisch ook moet je de nieuwste 1.1.3 hebben, en dan officieel en daarna geunlocked. Dus niet de soft-upgrade van nate of dev.. |
|
|||
|
|||
Nou het werkt hier echt niet, ik meen het serieus. Maar werk dus slechts op Wi-Fi en niet op edge. Donderdag ga ik naar Amsterdam en zal ik daar kijken of het wel werkt...
|
|
||||
|
||||
Heb je je edge uberhaupt wel ingestelt..? En dataroaming op on gezet?
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
nee ik gebruik edge niet, dat zei ik dus...
|
|
||||
|
||||
Dan lukt het ook niet hij zoekt de ID van de zendmast op internet op! En hoe wou je in hemels naam je positie vinden als je geen edge hebt...? Google maps kan dan geen plaatjes lade
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
In principe is dit niet waar, als je in een plaats bent waar alle Wi-Fi hotspots in kaart zijn gebracht is de Locate functie van Google maps heel nauwkeurig!
Hierboven zegt Hemmik dat hij het in de grote steden wel alleen op Wi-Fi moet kunnen doen... |
|
|||
|
|||
Hoe hebben jullie google maps via edge werkend dan ?
Via Wi-Fi gaat het goed maar zodra ik via GPRS ga krijg ik edge error met google maps... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edge settings (t-mobile) APN: internet user: tmobile pass: tmobile + IPhone: Enable Faux-GPS Feature in Jailbroken 1.1.3 iPhone En het werkt als een zonnetje ... ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus zonder Edge/GRPS kan ook de positie bepaald worden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel *** opzich, want ik zit best dicht bij 2 gsm-masten |
|
||||
|
||||
Citaat:
ondersteund dit dan geen KPN ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je denkt dat het niet zo is, moet je mij vertellen waar de database in de telefoon zit met de id's van de masten en de lokaties..... Daarnaast heeft hij en edge/Wi-Fi verbinding nodig om de kaart van de locatie te downloaden.... Laatst gewijzigd door herbie65; 23-03-08 om 19:31. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Googlemaps | Romy69 | iPhone algemeen | 2 | 16-06-10 20:32 |
googlemaps 1.1.3 | gerard_ztt | iPhone algemeen | 24 | 22-01-08 23:42 |
|
|