//

Iphone 2g dood?

Iphone 2g dood? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 2g, deze is zonder USB volkomen dood, geen recovery of DFU mode. Als ik de USB kabel aansluit krijg ik het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-10, 00:40
brand034 brand034 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Cool Iphone 2g dood?

Ik heb een iphone 2g, deze is zonder USB volkomen dood, geen recovery of DFU mode. Als ik de USB kabel aansluit krijg ik het Apple-logo en daarna het connect-to-Itunes beeld. Kan hem dan ook DFU mode krijgen. Itunes herkend wel een Iphone, de USB werkt schijnbaar nog goed. Dit ook met iRecovery gechecked: Got USB, No Iphone. Restore met Itunes of andere programmaatjes werkt niet. Itunes geeft een aantal verschillende 1600 errors.
Tenslotte maar de cover gedemonteerd en de batterij gemeten; geen enkele spanning, ook niet met USB aangesloten!
Kan het zijn dat alleen de battery vervangen moet worden? Of moet ik eerder aan een main- of comboard vervanging denken?
Alvast bedankt voor de reacties
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
battery, bricked, dfu mode, dood



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dood? Reverbje iPhone algemeen 24 26-08-11 16:54
iphone 4 is dood pimoettwente iPhone algemeen 1 01-08-10 21:43
Iphone dood? bram2202 Archief 1 20-06-09 17:48
iphone dood? durkadurrr Unlock [archief] 58 21-03-08 13:12
iphone dood ? john1305 Archief 1 28-02-08 21:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:57.