Verbinding met Youtube mislukt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zeker 15 minuten gezocht, maar ik kon geen oplossing vinden. Ik heb een paar dagen geleden mijn iPhone geupgrade (custom van jullie), ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verbinding met Youtube mislukt
Hallo,
Ik heb zeker 15 minuten gezocht, maar ik kon geen oplossing vinden. Ik heb een paar dagen geleden mijn iPhone geupgrade (custom van jullie), maar ik kwam erachter dat ik niet meer kon bellen omdat ik hem niet kon unlocken. Dus heb ik hem weer gedowngrade naar 3.1.2. Alles er weer opnieuw opgezet. Toen kwam ik erachter dat youtube het niet meer deed. Dus heb ik het helemaal opnieuw gedaan. Ook geen resultaat. Hoe kan ik dit oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Op 3.1.2. kun je beter Redsn0w gebruiken om hem te jailbreaken. Dan werkt het waarschijnlijk wel.
|
|||
|
|||
Ok.
Ik heb hem gedownload, en hij zegt nu: "Unable to reconize specified IPSW". Maar hoe kan het dan voor dat ik hem had geupgrade dat alles toen wel goed werkte, en toen ik hem heb geupgrade en daarna weer heb gedowngrade dat youtube niet meer werkt? |
|
||||
|
||||
Je moet wel de originele 3.1.2 firmware hebben he? Uit onze wiki.
|
|
|||
|
|||
Dat had ik al gedaan. Toevallig nog een andere optie?
Laatst gewijzigd door sentmen; 23-02-10 om 14:15. |
|
||||
|
||||
Wie weet trouwens hoe het komt dat ik met youtube filmpjes af en toe een kruis door het filmpje heen heb en hem niet kan afspelen?
|
|
|||
|
|||
Ik niet. Maar heeft iemand mischien hier een oplossing voor?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verbinding met itunes store mislukt | Pienoet | iTunes | 13 | 02-05-12 11:34 |
Mac OS X: Verbinding met iTunes Store mislukt | MichaelJ | iTunes | 8 | 23-11-10 10:21 |
'Verbinding met iTunes Store is mislukt' | Amalohy | iTunes | 2 | 25-09-09 10:47 |
verbinding met voicemail mislukt ? | robert2003 | Overige providers Nederland | 1 | 18-08-09 06:14 |
verbinding met YouTube mislukt | Raggamannn | Archief | 1 | 02-09-08 00:54 |
|
|