Probleempje met iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Wel, deze morgen heb ik me door een vriend laten overhalen om zijn iPhone te koppelen aan de iTunes op mijn laptop. Daarvoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleempje met iPhone
Hallo iedereen,
Wel, deze morgen heb ik me door een vriend laten overhalen om zijn iPhone te koppelen aan de iTunes op mijn laptop. Daarvoor moest ik een code intypen om met zijn iPhone te linken. Helaas maakt hij daar nu misbruik van en als mijn iTunes in de les is geminimaliseerd zal hij niet twijfelen om het volume op het maximum te zetten. Weet er misschien iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat hij mijn iTunes niet meer kan gebruiken via zijn iPhone? Dank bij voorbaat |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dus die vriend van je gebruikt zijn iPhone om jouw laptop te besturen?
|
||||
|
||||
ga naar iTunes>Bewerken>Voorkeuren>'tabblad' Apparaten>'knop' Alle afstandsbedieningen vergeten
PS wel grappig trouwens... |
|
|||
|
|||
haha
Dank je wel, Ik denk wel dat het nu opgelost zal zijn.
Ja, op zich wel grappig maar als je in de les programmeren zit te doen en opeens is "System of a down" in heel het gebouw te horen Geloof me, dan lach je niet meer hoor |
|
||||
|
||||
waarschijnlijk kun je er nu wel om lachen...
|
|
|||
|
|||
Nu ik de oplossing heb wel ja
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleempje met 1ste gen iPhone | Gerardo1991 | Archief | 3 | 20-12-09 22:24 |
Probleempje met Finder | OiP | iPhone algemeen | 4 | 30-05-09 15:19 |
probleempje met jailbreak iphone | iphonegebruiker2009 | Archief | 4 | 24-04-09 02:25 |
Probleempje met updaten, had 't o.a. met Tunin.fm en nu met Belstatus. | JDFS | Archief | 7 | 03-03-09 22:43 |
Muziek: probleempje met muziek | chrismen-92 | Muziek, foto & video | 8 | 04-01-09 23:13 |
|
|