Na gebruiken iblacklist telefoon vastgelopen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik dit programma ging gebruiken liep mijn telefoon vast. Kwam ik in springboard terecht waar stond dat mijn telefoon gecrashed was en dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na gebruiken iblacklist telefoon vastgelopen.
Nadat ik dit programma ging gebruiken liep mijn telefoon vast. Kwam ik in springboard terecht waar stond dat mijn telefoon gecrashed was en dat ik doormiddel van de safemode hem kon maken of ik kon hem opnieuw opstarten.
Toen ik dat deed werkte niks meer telefoon start op tot ik mijn pin in moet voeren maar touchscreen reageert niet meer, geluidknoppen reageren ook nie meer. En de telefoon start telkens opnieuw op automatisch. Nu wil ik hem herstellen maar het is voor mij een beetje onduidelijk. Ik heb Firmware 3.01 maar als ik hem herstel wil ik gelijk naar 3.2.1 ik kan deze downloaden via de applesite dan download ik versie 3.2.1 zag ik maar kan ik met deze officieele firmware mijn telefoon nog wel unlocken? Ik heb veel gelezen maar kom er niet uit alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hier exact zelfde probleem met iphone 3g.
na het installeren van iblacklist is iphone vastgelopen. lockscreen reageerd niet meer, en hij start telkens opnieuw op. echt raar. heeft iemand een oplossing... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je goed mijn bericht gelezen had kon je zien dat ik niet op versie 4.2.1 draaide toen der tijd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iBlacklist | nospang | Jailbreak apps en thema's | 1 | 22-12-10 10:45 |
iBlacklist | iFilip | Jailbreak apps en thema's | 34 | 09-10-10 23:53 |
Iphone pagina Telefoon is vastgelopen | aswijck | Archief | 6 | 15-01-10 19:45 |
Twijfel tussen iBlacklist en McCleaner | racekonijn | Jailbreak apps en thema's | 1 | 28-03-09 15:25 |
|
|