Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjorskee
Mmm, ik heb het ze bij KPN gevraagd (@ Roermond). We waren opeens verandert naar een E klant en hadden geen recht op een iphone volgens hen.
|
Ja grappig is KPN, afgelopen jaar elke maand gemiddeld rond de €80,- betaald voor de telefoonrekening. F klant.
Het jaar daarvoor had ik soms rekeningen van €200,- p.m maar mijn klantwaarde kon niet hoger als F. Dit jaar heb ik mijn abonnement laten verlagen tot het goedkoopste, ik kreeg toen van de telefoniste te horen dat ik dan wel erg zou gaan zakken in klantwaarde!
Samengevat, als je honderden euro's besteed aan belkosten ga je niet hoger dan F, maar als je minder gaat besteden zak je meteen naar beneden. Het heeft helaas dus weinig te maken hoeveel jaar je al KPN klant bent. Arrogantie ten top, vandaar mijn overgang naar T-Mobile, ik woon in Amsterdam en heb altijd goed bereik dus ben tot zover tevreden met deze aanbieder. Ook zeer goed dat een Iphone abonnement belminuten en sms minuten heeft i.p.v bel of sms minuten.
Vroeger toen ik destijds mijn KPN abonnement afsloot had ik een KPN bundel waar alles uit betaald werd, b.v €100,- kon ik besteden aan alles, ook buitenland. Later is dit veranderd en werden mijn rekeningen steeds hoger terwijl het belgedrag hetzelfde was. Buitenland moest in één keer apart betaald worden, slimmerikken, korte termijn denken die KPN, geld gevangen maar klant weg!