//

Iphone 3Gs 16GB Black ervaring!

Iphone 3Gs 16GB Black ervaring! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sjorskee Mmm, ik heb het ze bij KPN gevraagd (@ Roermond). We waren opeens verandert naar een E klant en hadden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 05-03-10, 18:44
Grande88 Grande88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjorskee Bekijk bericht
Mmm, ik heb het ze bij KPN gevraagd (@ Roermond). We waren opeens verandert naar een E klant en hadden geen recht op een iphone volgens hen.
Ja grappig is KPN, afgelopen jaar elke maand gemiddeld rond de €80,- betaald voor de telefoonrekening. F klant.
Het jaar daarvoor had ik soms rekeningen van €200,- p.m maar mijn klantwaarde kon niet hoger als F. Dit jaar heb ik mijn abonnement laten verlagen tot het goedkoopste, ik kreeg toen van de telefoniste te horen dat ik dan wel erg zou gaan zakken in klantwaarde!

Samengevat, als je honderden euro's besteed aan belkosten ga je niet hoger dan F, maar als je minder gaat besteden zak je meteen naar beneden. Het heeft helaas dus weinig te maken hoeveel jaar je al KPN klant bent. Arrogantie ten top, vandaar mijn overgang naar T-Mobile, ik woon in Amsterdam en heb altijd goed bereik dus ben tot zover tevreden met deze aanbieder. Ook zeer goed dat een Iphone abonnement belminuten en sms minuten heeft i.p.v bel of sms minuten.

Vroeger toen ik destijds mijn KPN abonnement afsloot had ik een KPN bundel waar alles uit betaald werd, b.v €100,- kon ik besteden aan alles, ook buitenland. Later is dit veranderd en werden mijn rekeningen steeds hoger terwijl het belgedrag hetzelfde was. Buitenland moest in één keer apart betaald worden, slimmerikken, korte termijn denken die KPN, geld gevangen maar klant weg!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 05-03-10, 18:55
Sjorskee Sjorskee is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grande88 Bekijk bericht
Ja grappig is KPN, afgelopen jaar elke maand gemiddeld rond de €80,- betaald voor de telefoonrekening. F klant.
Het jaar daarvoor had ik soms rekeningen van €200,- p.m maar mijn klantwaarde kon niet hoger als F. Dit jaar heb ik mijn abonnement laten verlagen tot het goedkoopste, ik kreeg toen van de telefoniste te horen dat ik dan wel erg zou gaan zakken in klantwaarde!

Samengevat, als je honderden euro's besteed aan belkosten ga je niet hoger dan F, maar als je minder gaat besteden zak je meteen naar beneden. Het heeft helaas dus weinig te maken hoeveel jaar je al KPN klant bent. Arrogantie ten top, vandaar mijn overgang naar T-Mobile, ik woon in Amsterdam en heb altijd goed bereik dus ben tot zover tevreden met deze aanbieder. Ook zeer goed dat een Iphone abonnement belminuten en sms minuten heeft i.p.v bel of sms minuten.

Vroeger toen ik destijds mijn KPN abonnement afsloot had ik een KPN bundel waar alles uit betaald werd, b.v €100,- kon ik besteden aan alles, ook buitenland. Later is dit veranderd en werden mijn rekeningen steeds hoger terwijl het belgedrag hetzelfde was. Buitenland moest in één keer apart betaald worden, slimmerikken, korte termijn denken die KPN, geld gevangen maar klant weg!
Ik kan me hier bijna volledig in vinden. Een abbonoment heb je er zo aan je broek hangen, maar dan moet je ook niks meer vragen.

Wel moet ik zeggen dat KPN wel een prima dekking heeft in heel Nederland. Dit kan je niet zeggen van veel andere providers.
  #23  
Oud 05-03-10, 19:32
Grande88 Grande88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjorskee Bekijk bericht
Ik kan me hier bijna volledig in vinden. Een abbonoment heb je er zo aan je broek hangen, maar dan moet je ook niks meer vragen.

Wel moet ik zeggen dat KPN wel een prima dekking heeft in heel Nederland. Dit kan je niet zeggen van veel andere providers.
Dat heb ik zelf gelukkig nog niet ondervonden, van de andere aanbieders dan. Dat het een feit is geloof ik zeker als ik al die klachten over T-Mobile lees i.v.m bereikbaarheid!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPHONE 16GB Black OEM yoeri Koopinformatie Nederland 13 10-06-08 00:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:05.