//

Iphone 3Gs 16GB Black ervaring!

Iphone 3Gs 16GB Black ervaring! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik ben Grande en altijd gek op Sony Ericsson geweest tot ik kennismaakte met de HTC. HTC, wat een gebruiksvriendelijk merk en mooie toestellen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-03-10, 13:24
Grande88 Grande88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard Iphone 3Gs 16GB Black ervaring!

Hallo ik ben Grande en altijd gek op Sony Ericsson geweest tot ik kennismaakte met de HTC.

HTC, wat een gebruiksvriendelijk merk en mooie toestellen, tot 2009 gebruik gemaakt van de HTC Touch HD en eind 2009 zou ik mijn contract vernieuwen bij KPN dus de keus had ik al gemaakt, HTC Touch HD2!

Onze dochter wilde graag een nieuwe telefoon met de kerst, merk of functie's waren minder belangrijk als de kleur, die moest en zou wit zijn! Ik heb nog getwijfeld tussen een Sony Ericsson Aino of C903 maar hoorde dat een Iphone in elk gewenste taal te installeren is (dochter is 2-talig)dus heb de Iphone maar (maar omdat ik nooit meer met Apple iets te maken wilde hebben na een slechte Macbook ervaring) gekocht.

Het begon al goed, waar zat de aanknop, hoe moest alles geinstalleerd worden, pfff...kreeg al bijna spijt. Itunes geopend en het één en ander erop gezet, van oude cd's tot nieuwe mp3tjes en programma's. Wat een makkelijk en gebruiksvriendelijk toestel! Tijdens deze installatie was ik verkocht, ik moest en zou ook een Iphone nemen en ook al zijn veel specificatie's van de HTC Touch HD2 beter of sneller het is geen Iphone!

Omdat ik een hoge klantwaarde had bij KPN en ik wist dat KPN aan de vaste klanten Iphone's konden geven besloot ik hun te bellen met mijn voorstel, dezelfde belminuten, extra snel internet (wat verplicht bleek) en een één jarig abonnement, dit laatste kon helaas niet. Ik kon praten als brugman maar kreeg het niet voor elkaar om de Iphone te krijgen met 1jr abonnement, toen moest ik kiezen, KPN of T-Mobile, de keus is T-Mobile geworden omdat ik KPN tekort voelde geven naar mij toe. Jaren ben ik klant maar als ik de Iphone wilde kon ik dezelfde kortingen of minder krijgen als bij T-Mobile nieuwe klant!

T-Mobile is tot nu toe voor mij veel klantvriendelijker en voor een leuk abonnement heb ik minuten én smsjes, wat bij KPN niet zo was. Dat het 3G bereik soms wat minder is neem ik graag op de koop toe. Na een minuutje rekenen besloot ik mijn KPN abonnement nog niet op te zeggen, want ik had immers een hoge klantwaarde (F), ik heb mijn abonnement verlaagt naar de goedkoopste die er is, geen internet of extra's genomen en kreeg daarvoor de nieuwe HTC Touch HD2 thuisgestuurd! Ik heb de doos ongeopend op Marktplaats gezet voor een goed bedrag en deze was binnen een dag of 2 verkocht! Het geld daarvan composeerde weer met mijn van te voren €250,- gestort te hebben aan T-Mobile omdat ik binnen een maand 2 Iphone abonnementen heb afgesloten (stomme regel!).

Ik heb de Iphone nu bijna 3 maanden, wat een toestel! Veel cd's die ik niet meer beluisterde in Itunes gestopt en vervolgens in de Iphone, een 3mm kabeltje gekocht en alles te beluisteren in de auto.
Programma's gedownload waar ik echt wat aan heb en ook wat spelletjes. Ik ben zeer tevreden over het toestel, vooral het foto menu zeer overzichtelijk en makkelijk!

Conclussie voor mij is, als heb je nog zo'n mooie of betere Iphone-killer, het is geen Iphone!

Laatst gewijzigd door Grande88; 01-03-10 om 13:27.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-03-10, 14:37
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Één woord: Amen!
  #3  
Oud 01-03-10, 19:10
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hier nagenoeg dezelfde ervaring. Was redelijk tevreden over m'n HTC's (P3300, Touch), met windows mobile, altijd laatste versies via custom firmware etc. Totdat ik een iphone kreeg.

De iPhone heeft maar 1 nadeel en dat is dat het ding van Apple is en je daarbij het dwingende van Apple ook krijgt (gij zult alleen uit de appstore downloaden!) maar voor de rest ben ik nog geen windows mobile telefoon tegengekomen die een net zo snelle/goede response heeft, zo probleemloos werkt en waar de 'extra functies' (dus alles behalve bellen) zo goed werken.
  #4  
Oud 02-03-10, 10:01
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guest Bekijk bericht
Hier nagenoeg dezelfde ervaring. Was redelijk tevreden over m'n HTC's (P3300, Touch), met windows mobile, altijd laatste versies via custom firmware etc. Totdat ik een iphone kreeg.

De iPhone heeft maar 1 nadeel en dat is dat het ding van Apple is en je daarbij het dwingende van Apple ook krijgt (gij zult alleen uit de appstore downloaden!) maar voor de rest ben ik nog geen windows mobile telefoon tegengekomen die een net zo snelle/goede response heeft, zo probleemloos werkt en waar de 'extra functies' (dus alles behalve bellen) zo goed werken.
Dat nadeel is natuurlijk te verhelpen door een jailbreak!
  #5  
Oud 02-03-10, 12:27
curmie curmie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 155
Standaard

Kan de ervaring alleen maar onderschrijven, ben ook heel erg happy met mijn iPhone.
Geen problemen met T-mobile hier en ik heb geen problemen met de ''geslotenheid'' van de appstore maar ik snap dat dit voor iedereen anders is.
Voor mij werkt het perfect en ik wil niet anders meer!
  #6  
Oud 02-03-10, 13:10
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Dat nadeel is natuurlijk te verhelpen door een jailbreak!
Ok.. mijn toestel kwam uit de doos met FW 3.1.3, baseband x.12.x en bootloader 6.4. Vertel mij dan nu maar eens waar die jailbreak staat?

Hoe je het ook wend of keert, het dwingende karakter van Apple blijft naadje. Als je geluk hebt kun je jailbreaken, maar dan kun je niet zomaar meer de normale apple updates installeren en loop je de kans dat je in de toekomst een hoop gezeik krijgt.

Dat is gewoon een nadeel, hoe je het ook wend of keert.
  #7  
Oud 02-03-10, 13:19
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guest Bekijk bericht
Ok.. mijn toestel kwam uit de doos met FW 3.1.3, baseband x.12.x en bootloader 6.4. Vertel mij dan nu maar eens waar die jailbreak staat?

Hoe je het ook wend of keert, het dwingende karakter van Apple blijft naadje. Als je geluk hebt kun je jailbreaken, maar dan kun je niet zomaar meer de normale apple updates installeren en loop je de kans dat je in de toekomst een hoop gezeik krijgt.

Dat is gewoon een nadeel, hoe je het ook wend of keert.
Misschien moet je je toch maar eens inlezen in de jailbreak artikelen voor dat je bovenstaande dingen beweert. Beide stores ( Apple en JB Cydia) zijn simultaan te gebruiken op de iPhone na passende JB

Maar gelijk heb je ivm het dwingende. Maar het is natuurlijk ook een keuze. Zoals je ook eventueel kiest voor een JB.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #8  
Oud 02-03-10, 13:24
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat ik mij voldoende heb ingelezen, en dat jij dat nu zelf even moet doen.

Ik zeg nergens dat beide stores niet naast elkaar kunnen leven. Wat ik zeg is:

1) er is nog geen jailbreak voor genoemde FW, maar er worden wel devices mee uitgeleverd
2) je kunt als jailbreaked gebruiker DUS niet zomaar gebruik maken van de normale apple updates via de itunes store. Vooralsnog WIL apple gewoon geen jailbreak/andere stores, dus zal het een continue strijd zijn.

Beide uitspraken zijn gewoon 100% waar.
  #9  
Oud 02-03-10, 14:07
ma9ma's schermafbeelding
ma9ma ma9ma is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grande88 Bekijk bericht
..dochter is 2-talig..
Laat me raden, Nederlands en Spaans? Ah, Italiaans kan ook nog...

Citaat:
Het geld daarvan composeerde weer met mijn van te voren €250,- gestort te hebben aan T-Mobile omdat ik binnen een maand 2 Iphone abonnementen heb afgesloten (stomme regel!).
Huh? Welke regel is dat? Ik maak hieruit op dat je extra (boete?) betaald als je 2 iPhone abonnementen (binnen een maand) afsluit?
  #10  
Oud 02-03-10, 16:58
mt.twitchy mt.twitchy is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Beste allen die nog geen iphone hebben.

Zelf ben ik in het bezit van een iphone 3gs.
Deze heeft voordelen maar ook zeker nadelen:
- t-mobile is de slechtste keus ooit! raad het goed af. Zo heb ik slechter bereik dan met het kpn netwerk.
- Bovendien is (als je internet hebt) veelal internet traag, ook heeft het niet de ondersteuning voor snel!!! internet zoals iemand met een htc wel heeft...
- Dan nog wel het ergste aan het toestel.. er is een scheur ontstaan aan de onderkant bij het laadpunt. Naar de winkel geweest, en natuurlijk zeggen ze dan nee dit is druk schade deze wordt niet vergoed! Welnu ik heb hem niet laten vallen draag hem veelal in mijn binnen zak van mijn jas. Het is gewoon constructie technisch niet goed ontworpen, en ik zit er nu mooi mee.
- dan nog de achterkant. Deze is heel kras gevoelig na een maand is het al niet meer om aan te zien. Je moet dus een hoes kopen.. waarom dan zoon uiterlijk? Tja weer slecht ontworpen.
- filesharing via bluetooth is niet mogelijk.
- Itunes is niet fijn. Je moet kunnen aansluiten en erop kunnen zetten wat je wilt. Itunes werkt maar op een pc, zou je toevallig net iets van een andere pc willen halen gaat dit niet, zwak.

Tja het klinkt negatief, dat is het ook.

voordelen heeft het ook:
- het is een geweldig touch screen!
- het besturings systeem werkt, en is snel!
- de foto`s zijn prachtig!

Maar vraag je af is dit de prijs echt waar, ik heb er inmiddels spijt van, maak niet dezelfde fout. Vele apps zijn trail versies of gelimiteerd. een goed navigatie systeem kost veel geldt.

Ik hoop voor degene die een iphone overwegen goed onderzoek doen of dit wel is wat ze willen.
  #11  
Oud 02-03-10, 17:06
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

- T-mobile lijkt mij nogal afhankelijk van je locatie. Elke provider heeft wel gebieden waar het niet goed is. Bij mij werkt T-Mobile voortreffelijk en een internetverbinding is snel (3G/HSDPA).

- iTunes kun je op meerdere PC's gebruiken, je kunt 5 PC's machtigen

- De scheur in je behuizing is een garantiekwestie, je hebt je laten afpoeieren in de winkel. Teruggaan, aangeven dat het haarscheur-probleem wel degelijk een non-conformiteit is en je garantie eist.
- filesharing via bluetooth kan wel op een JB telefoon.
  #12  
Oud 02-03-10, 18:11
mt.twitchy mt.twitchy is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb even contact gezocht met t-mobile.
Daar werd duidelijk dat ik het beste in een van hun verkooppunten kan gaan om hem op te sturen. Ik ben er nog niet geweest maar het lijkt erop dat ik inderdaad te snel heb opgegeven, bedankt voor de nuttige tip!

verder is het bij mij niet bekend dat itunes op 5 pc synichronisatie mogelijk is, zonder dat ik gegevens verlies, ik zal hiervoor nader onderzoek gaan doen.

Helaas moet ik wel zeggen een vriend van mij een htc heeft. Deze geeft een H aan waarbij het toestel dan nog sneller internet heeft. Wij hebben dit vergeleken maar dit was een groot verschil, wat ik nog niet heb gezien op de iphone. Het streamen van radio gaat redelijk oke, heel belangrijk

Het jailbreaken van mijn iphone wacht ik mee tot de scheur weg is. Voor zover mij bekend kan er geen bluetooth verbinding worden gemaakt met een ander merk telefoon. Gister had ik wel verbinding gemaakt met mijn pc, waarbij ik via de speakers muziek van mijn iphone luisterde!

Laatst gewijzigd door mt.twitchy; 02-03-10 om 18:14.
  #13  
Oud 02-03-10, 23:47
Grande88 Grande88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ma9ma Bekijk bericht
Laat me raden, Nederlands en Spaans? Ah, Italiaans kan ook nog...
Sorry, jij gaat niet door naar de 2e ronde!
Dochter = stiefdochter maar vindt dat zo'n naar woord, mijn familienaam is idd. Spaans, zij is Chinese. (had je nooit kunnen raden! )

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ma9ma Bekijk bericht
Huh? Welke regel is dat? Ik maak hieruit op dat je extra (boete?) betaald als je 2 iPhone abonnementen (binnen een maand) afsluit?
T-Mobile is bang dat je (ik?) meerdere Iphone's koopt met abonnement om vervolgens het abonnement niet te betalen ofzo? Ik moest omdat ik binnen korte tijd een 2e abonnement afsloot bij T-Mobile een borg storten van €250,- Van deze borg wordt de 1e afgesloten abonnementskosten betaald tot het bedrag op is, je betaald eigenlijk vooruit, op zich niet zo heel erg maar ik had het nooit eerder meegemaakt. Ik had 3 abonnementen (3 personen!) bij KPN, 1 opgezegt en 2 lopen nog waarvan er 1 op zeer korte termijn wordt opgezegd, ik wacht daar even mee tot de zomer om te kijken of er een nieuwe Iphone uitkomt.
  #14  
Oud 03-03-10, 09:37
ma9ma's schermafbeelding
ma9ma ma9ma is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grande88 Bekijk bericht
Sorry, jij gaat niet door naar de 2e ronde!
Dochter = stiefdochter maar vindt dat zo'n naar woord, mijn familienaam is idd. Spaans, zij is Chinese. (had je nooit kunnen raden! )
Tja, op een dwaalspoor zetten noemen ze dat

Citaat:
T-Mobile is bang dat je (ik?) meerdere Iphone's koopt met abonnement om vervolgens het abonnement niet te betalen ofzo? Ik moest omdat ik binnen korte tijd een 2e abonnement afsloot bij T-Mobile een borg storten van €250,-
Ah, OK. Van die regel had ik nog niet gehoord. Vreemd blijft het wel. Maar ik heb al besloten om eerst de WWDC eind juni af te wachten. Wie weet wat er dan aangekondigd gaat worden. Zo zonde als je nu een 3GS met een 2-jarig abonnement aanschaft terwijl er misschien over 4 maanden een verbeterde versie komt. Die tijd kan ik nog wel wachten.... denk ik.
  #15  
Oud 03-03-10, 10:43
Sjorskee Sjorskee is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grande88 Bekijk bericht
Omdat ik een hoge klantwaarde had bij KPN en ik wist dat KPN aan de vaste klanten Iphone's konden geven besloot ik hun te bellen met mijn voorstel, dezelfde belminuten, extra snel internet (wat verplicht bleek) en een één jarig abonnement, dit laatste kon helaas niet. Ik kon praten als brugman maar kreeg het niet voor elkaar om de Iphone te krijgen met 1jr abonnement, toen moest ik kiezen, KPN of T-Mobile, de keus is T-Mobile geworden omdat ik KPN tekort voelde geven naar mij toe. Jaren ben ik klant maar als ik de Iphone wilde kon ik dezelfde kortingen of minder krijgen als bij T-Mobile nieuwe klant!
Je kon dus wel een iphone bemachtigen via KPN, wel voor 2 jaar dan?
Wij zijn namelijk ook F klant bij KPN, maar ik heb de telefoon gewoon los gekocht. Misschien dat ik dan de nieuwe iphone kan bemachtigen over een paar maanden via KPN.
  #16  
Oud 03-03-10, 11:11
Grande88 Grande88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjorskee Bekijk bericht
Je kon dus wel een iphone bemachtigen via KPN, wel voor 2 jaar dan?
Wij zijn namelijk ook F klant bij KPN, maar ik heb de telefoon gewoon los gekocht. Misschien dat ik dan de nieuwe iphone kan bemachtigen over een paar maanden via KPN.
In een KPN winkel had ik al geinformeerd voor een HTC Touch HD2 en ik kreeg daar te horen dat ik klantwaarde F had, als je F hebt is dit de hoogste waarde dus is alles (bijna) gratis, ik had op het internet (ik geloof hier, wat een goede site is dit trouwens!) gelezen dat KPN Iphone's in zijn bezit had voor de vaste klanten dus bij thuiskomst even gebeld, zij hebben mij niet gebeld, ik kon idd. een Iphone krijgen, maar wel voor 2 jaar met de al eerder genoemde voorwaarden.

Mijn klantwaarde F zal nu wel gedaald zijn omdat ik mijn KPN abonnement heb verlaagt naar het goedkoopste te verkrijgen abonnement. (verleden jaar mijn vriendin haar abonnement verlaagt en meteen de hoge klantwaarde verloren, ik dacht dat de klantwaarde ook te maken heeft met hoe lang je al klant bent maar het gaat er om hoeveel je elke maand in hun laatje stopt)

Wat ik wel heb geleerd van KPN is met het verlengen van een KPN abonnement je het beste uit bent bij KPN zelf en geen Belcompany/ Phonehouse of andere belzaak. (Het afsluiten van een NIEUW abonnement in combinatie met een toestel kan wel voordeliger zijn bij een belzaak.)

KPN abonnement verlengen in de winkel (Primafoon) is soms duurder dan online verlengen op de KPN site maar als je KPN belt en dan kiest voor de optie abonnement opzeggen dan kan je bijna alles voor elkaar krijgen!

Omdat ik F waarde had en al jaren klant ben had ik gehoopt dat KPN mij meer voordeel kon geven dan dat als ik mijzelf aanmeld als nieuwe klant bij T-Mobile, helaas was dit niet het geval dus dit was voor mij de reden van overstap naar T-Mobile.
  #17  
Oud 03-03-10, 11:12
Grande88 Grande88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

p.s Ook bij KPN moest ik een klein bedrag bijbetalen ondanks mijn klantwaarde F, ik geloof €50,-
  #18  
Oud 03-03-10, 11:25
Sjorskee Sjorskee is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 12
Standaard

Bedankt voor je uitleg!

Binnenkort moet ik mijn gerepareerde telefoon toch ophalen bij de primafoon winkel, ik zal dan wel eens informatie vragen.

En 2 jaar verlengen vind ik wel overdreven veel, je kan dan net zo goed een andere (duurdere) telefoon kiezen en deze verkopen op een of ander verkoop site. Als je dit 2 jaar doet heb je nog ''winst'' gemaakt ook.

Achja, we zullen zien..

Laatst gewijzigd door Sjorskee; 03-03-10 om 11:27.
  #19  
Oud 05-03-10, 17:53
Blonk4 Blonk4 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik gebruik de iphone na bijna 2 maanden en Ik kan alleen zeggen dat de iphone leuke speelgoed is meer niet. Ik heb altijd Nokia telefoons gehad en wou eens en keer iets anders proberen. Daar heb ik nu wel spijt van.
Wat ik mis in de iphone zijn functionaliteiten die bij Nokia standaard zijn, zoals plaatjes/foto’s kunnen verwijderen of kunnen gebruiken als achtergrond (niet als lockscreen) en bestanden kunnen versturen via bluetooth. Ook mp3 gebruiken als ringtone is onmogelijk zonder ze eerst om te zetten naar een ringtone bestand. Zo kan ik nog wel even door blijven gaan. Wat ik het meest vervelend vond was dat ik eerst het toestel moest activeren via itune voor dat ik het kon gebruiken. Ik ben blij dat ik maar €30 heb betaald voor de iphone, dat maakt het terug stap naar de Nokia een stuk makelijker

Laatst gewijzigd door Blonk4; 05-03-10 om 17:56.
  #20  
Oud 05-03-10, 19:03
Sjorskee Sjorskee is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 12
Standaard

Mmm, ik heb het ze bij KPN gevraagd (@ Roermond). We waren opeens verandert naar een E klant en hadden geen recht op een iphone volgens hen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPHONE 16GB Black OEM yoeri Koopinformatie Nederland 13 10-06-08 01:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:00.