koptelefoon werkt niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, sinds een tijd doet de koptelefoon van mijn Iphone het niet meer. eerst deed hij het af en toe niet, maar nu helemaal niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
koptelefoon werkt niet meer.
hoi,
sinds een tijd doet de koptelefoon van mijn Iphone het niet meer. eerst deed hij het af en toe niet, maar nu helemaal niet meer. heb de Iphone al 2x gehersteld(custom firmware 3.1.3 met snowbreeze) wat is hier aan te doen. ik kan er wel mee naar t-mobile gaan maar ik neem aan dat ze geen gejailbreakte toestellen accepteren? en als ik hem herstel naar de officiele 3.1.3 is hij niet meer te jailbreaken, ofwel? heeft iemand een oplossing? alvast bedankt. Nico |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk zit er een pluk stof in je koptelefooningang. Even met een haakje oid er uitpulken en het zou opgelost moeten zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Volume slider werkt niet icm koptelefoon | tipex | iPhone algemeen | 0 | 20-10-09 09:12 |
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren | bjakkers | iPhone Apps | 4 | 09-11-08 20:00 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|