iPhone pairen met carkit VW discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hm, mijn iPhone kon altijd prima pairen met mijn VW Touran 2008 originele autoradio, maar sinds de vorige update (denk ik)doet hij moeilijk. Iemand enig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone pairen met carkit VW
Hm, mijn iPhone kon altijd prima pairen met mijn VW Touran 2008 originele autoradio, maar sinds de vorige update (denk ik)doet hij moeilijk.
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen? Ik ben al naar de dealer geweest en ik kreeg meteen een nieuwe touch adapter (Het kastje dat van mijn carkit een bluetooth bediening maakt), maar toch blijft hij hetzelfde doen. Kan iemand me helpen? Vriendelijke groeten Simon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone CARKIT - Nokia Display Carkit CK-15W | levindenboer | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 07-01-14 21:42 |
iphone<>Ipad pairen via bluetooth. | jeanlemasn | iPad algemeen | 7 | 07-01-11 19:13 |
Bluetooth: Pairen met PC/laptop wil niet | Firesphere | iPhone algemeen | 4 | 13-01-10 19:04 |
Pairen met een peugeot 407 bluetooth carkit. | ferno | iTunes | 3 | 29-11-08 20:42 |
iphone 3g kan niet pairen met vw bt carkit | pkzwrt | iPhone algemeen | 7 | 22-11-08 19:12 |
|
|