Pairen met een peugeot 407 bluetooth carkit. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben de aanschaf van een Iphone aan het voorbereiden en de laatste wens waar de Iphone aan moet voeldoen zodat ik tot aanschaf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pairen met een peugeot 407 bluetooth carkit.
Hoi,
Ik ben de aanschaf van een Iphone aan het voorbereiden en de laatste wens waar de Iphone aan moet voeldoen zodat ik tot aanschaf over ga is het successvol kunnen pairen en werken met de ingebouwde bluetooth carkit in mijn Peugeot 407. Ik heb al een beetje gegoogelt maar kan niet veel daarover vinden, heeft iemand hier bij de Iphoneclub een dergelijk combi en zo ja wat is de ervaring daarmee, gaat dat goed? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand met een iphone en een 407? :'(
|
|
|||
|
|||
Een maat van mij heeft van de week een iphone 3G 8GB gekocht en heeft mij even geholpen.
Het werkt dus! Erg goed zelfs, teo hij wegreed had ik na mer dan 60 meter nog een bluetooth verbinding. |
|
|||
|
|||
Ik heb deze combinatie: 407 SW met iPhone 2G (2.1). Werkt goed. Binnenkomende gesprekken kunnen (nadat je "opneemt" ) enkele seconden nodig hebben voordat er een geluidsverbinding is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone<>Ipad pairen via bluetooth. | jeanlemasn | iPad algemeen | 7 | 07-01-11 19:13 |
iPhone pairen met carkit VW | Bullfiddle | iPhone algemeen | 0 | 05-03-10 16:58 |
Bluetooth: Pairen met PC/laptop wil niet | Firesphere | iPhone algemeen | 4 | 13-01-10 19:04 |
iphone 3g kan niet pairen met vw bt carkit | pkzwrt | iPhone algemeen | 7 | 22-11-08 19:12 |
probleem met bluetooth carkit | vanrumst | Unlock [archief] | 1 | 04-12-07 14:26 |
|
|