//

Iphone 3gs blijft hangen

Iphone 3gs blijft hangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone 3gs 32gig Firmware 3.1.2 Mijn iphone bleef af en toe freezen dus ging ik in het menu naar instellingen terugzetten met in gedachte daarna ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-03-10, 04:37
negotiata negotiata is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: iphonia
Berichten: 3
Angry Iphone 3gs blijft hangen

Iphone 3gs 32gig Firmware 3.1.2

Mijn iphone bleef af en toe freezen dus ging ik in het menu naar instellingen terugzetten met in gedachte daarna weer te unlocken met blackrain.
Het duurde uren ik zag het appeltje in het midden en dat zonnetje erin dat draaide niet meer.

Na echt een paar uur iphone in dfu mode gezet en itunes herkende hem maar helaas kon hem alleen herstellen naar 3.1.3 dat ben ik dus niet van plan.

Heb geprobeerd om een custom Firmware erop te zetten krijg de hele tijd foutmelding 1600.

Heb toen ireb geprobeerd meer heb mijn ecid niet kunnen achterhalen ook niet met uvcview.

Quickown ziet hem niet blackrain ook niet zit nu al 8 uur te rotzooien maar kom er niet uit.

Als ik hem restart blijft hij weer lang hangen in recoverymode dus een appel in het midden met een zonnetje erin er beweegt niks.

Iemand nog een idee wat ik zou kunnen doen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-10, 04:43
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Wat gebeurt er als je de officiele 3.1.2 firmware probeert terug te zetten? Voor de iPhone 3Gs kun je die hier downloaden. Daarna jailbreaken en unlocken.
Let op dat je niet per ongeluk tóch 3.1.3 installeert!
  #3  
Oud 11-03-10, 06:02
negotiata negotiata is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: iphonia
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Wat gebeurt er als je de officiele 3.1.2 firmware probeert terug te zetten? Voor de iPhone 3Gs kun je die hier downloaden. Daarna jailbreaken en unlocken.
Let op dat je niet per ongeluk tóch 3.1.3 installeert!

Ik heb het gedownload. maar hoe installeer ik die losse files ?
Het is geen ipsw bestand ? Of waar moet ik die restorefolder plaatsen zodat itunes hem herkent ?

ALvast bedankt !

Laatst gewijzigd door negotiata; 11-03-10 om 06:30.
  #4  
Oud 11-03-10, 14:47
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door negotiata Bekijk bericht
Ik heb het gedownload. maar hoe installeer ik die losse files ?
Het is geen ipsw bestand ? Of waar moet ik die restorefolder plaatsen zodat itunes hem herkent ?

ALvast bedankt !
Heb je het bestand soms met Safari gedownload? Probeer het eens met Firefox of IE, want Safari pakt het IPSW bestand uit en daar heb je niks aan.

Als het bestand na de download de extensie .zip heeft, pak het dan niet uit, maar verwijder de bestandsextensie .zip uit de bestandsnaam. De juiste extensie is dus .IPSW
  #5  
Oud 11-03-10, 23:43
negotiata negotiata is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: iphonia
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Heb je het bestand soms met Safari gedownload? Probeer het eens met Firefox of IE, want Safari pakt het IPSW bestand uit en daar heb je niks aan.

Als het bestand na de download de extensie .zip heeft, pak het dan niet uit, maar verwijder de bestandsextensie .zip uit de bestandsnaam. De juiste extensie is dus .IPSW
Had het gewoon gedownload met IE.

Het is in ieder geval gelukt heb het proberen te restoren met die IPSW.
Maar itunes geeft aan: Word gecontroleerd bij apple. En dan na een paar seconden geeft hij een foutmelding. Deze versie is niet geschikt voor deze iphone :S Heb via een paar verschillende sites nog de officiele firmware gedownload steeds dezelfde fout.
  #6  
Oud 12-03-10, 08:45
Graziella Graziella is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 24
Standaard

Beste mensen,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb mijn Iphone uitgezet, toen ik m weer aan wilde zetten kreeg ik alleen nog maar het Apple logo in beeld, afgewisseld met het 'zonnetje' (denktekentje) waarna de Iphone uitflitst en weer het Apple logo verschijnt. Daarna weer het 'zonnetje' en dit oneindig door.
Ook ik heb een gejailbreakte en unlockte phone (bia blackra1n) en wil niet updaten naar 3.1.3. Iemand enig idee? Alvast bedankt!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs blijft hangen tijdens herstellen puma17 iPhone algemeen 1 22-04-11 00:12
iPhone: Herstellen iphone 3gs FW 4.01 blijft hangen Pienoet Jailbreak 7 14-10-10 00:07
iPhone 3Gs blijft hangen bij Geohot! dekac Archief 1 25-04-10 22:04
Iphone 3GS boot blijft hangen thalee86 iPhone algemeen 6 03-11-09 00:00
iPhone 3gs blijft hangen na update 3.1 (fout ) alikarakas iPhone algemeen 13 11-09-09 11:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:31.