Mail berichten op all read discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone opnieuw geïnstalleerd en mijn e-mail accounts opnieuw ingesteld. Nu heb ik het volgende probleem, bij de hotmail accounts krijg ik nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail berichten op all read
Ik heb mijn iphone opnieuw geïnstalleerd en mijn e-mail accounts opnieuw ingesteld. Nu heb ik het volgende probleem, bij de hotmail accounts krijg ik nu 50 nieuwe berichten te zien. Wat betekend dat ik alle berichten 1 voor 1 handmatig moet openen.
Ik heb hier ooit een app in cydia voor gedownload. Omdat ik het maar een keer gebruikt heb, weet ik niet meer hoe het heet. Misschien dat iemand hier nog een andere app of truck weet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hotmail berichten ongeopend op pc na openen in mail app? | Tjade3 | iPhone Apps | 25 | 01-07-11 12:12 |
Vraagje ivm mail (# recente berichten) | OliverI | iPhone algemeen | 1 | 06-09-10 18:48 |
Mail en berichten Icon's | Yargo | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-08-10 20:47 |
Meer berichten weergeven in mail | rikkie123 | iPhone algemeen | 0 | 09-06-10 23:45 |
je mail en sms berichten in bovenste balk.... | rikkie123 | iPhone algemeen | 18 | 02-01-08 15:18 |
|
|