//

Iphone start niet meer op na reset

Iphone start niet meer op na reset discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister heb ik mijn iPhone helemaal gereset. Daarvoor had ik in Itunes machtiging intrekken gedaan. Nu probeerde ik hem gisteravond aan te zetten maar bleef ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-03-10, 13:26
whehe whehe is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: f
Berichten: 13
Standaard Iphone start niet meer op na reset

Gister heb ik mijn iPhone helemaal gereset. Daarvoor had ik in Itunes machtiging intrekken gedaan. Nu probeerde ik hem gisteravond aan te zetten maar bleef die hangen bij het Apple Logo met daar onder nog een teken van dat ie aan het laden is. Nu wil ik dus de iPhone aansluiten op Itunes maar dan krijg ik de melding: Inclusief deze, hebt u 1 computer geautoriseerd van al uw 5 beschikbare computers. Ik heb wat rond gekeken op google en kwam bij dit uit: Er wordt in iTunes herhaaldelijk gevraagd om de computer te machtigen voor het afspelen van aankopen van de iTunes Store . Alle 4 stappen geprobeerd maar het probleem is nog steeds niet verholpen.

Ik hoop dat iemand van hier me kan helpen van ik ben nu al ongeveer 6 uur aan het zoeken naar een oplossing.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-03-10, 01:34
Sensatie Sensatie is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 43
Standaard

De iPhone boot nog wel gewoon?
  #3  
Oud 20-03-10, 12:40
whehe whehe is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: f
Berichten: 13
Standaard

En dat betekent? Heb al wat gegoogled maar kan het niet vinden. Hoop dat je me kan helpen!
  #4  
Oud 20-03-10, 14:03
Sensatie Sensatie is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 43
Standaard

Of je iPhone nog wel gewoon opstart.
Omdat je titel zegt; "Iphone start niet meer op na reset".

Maar je kan hem wel machtigen enzo?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone3g start neit meer op na reset? muldertje6 iPhone algemeen 4 13-06-10 09:57
Iphone doet niks meer reset werkt niet Nickspie iPhone algemeen 14 23-02-10 13:02
Hard reset daarna deed de iPhone het niet meer psvpas iPhone algemeen 0 20-02-10 19:21
HELP!!!! mijn iphone 3g 16 gb start niet meer op reset vcau32 Archief 2 11-06-09 10:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:05.