Iphone3g start neit meer op na reset? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) net mij iphone gereset duurde een uur stond er maar hij start niet meer op krijg apple logo met een soort rond laat tekentje er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone3g start neit meer op na reset?
net mij iphone gereset duurde een uur stond er maar hij start niet meer op krijg apple logo met een soort rond laat tekentje er om heen.. wie weet hoe dit komt please help me !
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon in DFU zetten en dan restoren via iTunes.
|
|
|||
|
|||
Ja bedankt dat is gedaan maar ik kan hem niet restoren in itunes..
dan herstellen en dan spact itunes hem weer een foutmelding ik ga vanvaond naar een vriend van me en vragen of ik zijn itunes mag gebruiken voor restore! maar is het wel mogelijkem hem te restoren als die gejailbreaked is ?? |
|
||||
|
||||
Ja, dat is mogelijk. Let wel als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock dat je niet naar de nieuwste baseband update.
|
|
|||
|
|||
het is opgelost mijn itunes was gewoon ****** ***
heb zijne gebruikt en werkt als een dolle mothe****er |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Iphone4 synch en IPhone3g reset | NoudH | iTunes | 1 | 20-08-10 21:58 |
Iphone start niet meer op na reset | whehe | iPhone algemeen | 3 | 20-03-10 15:03 |
Visual voice werkt neit | Arne2606 | iPhone algemeen | 0 | 15-10-09 22:21 |
HELP!!!! mijn iphone 3g 16 gb start niet meer op reset | vcau32 | Archief | 2 | 11-06-09 11:37 |
iPhone 2G start op tot apple logo na reset? | Rogiertje | Archief | 4 | 29-03-09 15:39 |
|
|