vraag over Contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Ik heb mijn contacten vanuit Outlook overgezet naar mijn iPhone. In mijn Iphone staan ze nu op alfabetische volgorde, maar dan wel op voornamen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vraag over Contacten
Hallo.
Ik heb mijn contacten vanuit Outlook overgezet naar mijn iPhone. In mijn Iphone staan ze nu op alfabetische volgorde, maar dan wel op voornamen. Liever heb ik ze op alfabetische volgorde op achternamen. Kan dit en zo ja, wie weet hoe ik dat moet doen? Hans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Instellingen -> Mail, contacten, agenda -> Sorteer: Achternaam, Voornaam
|
Labels |
contacten beheren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
Vraag over contacten.. | Westwood | iPhone Apps | 1 | 14-11-10 00:57 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
vraag mbt contacten: 1 contact met meerdere mobiele nummers | sheek | iPhone algemeen | 2 | 16-05-10 18:17 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
|
|