vraag mbt contacten: 1 contact met meerdere mobiele nummers discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In m'n oude telefoon kon ik voor "een getrouwd stel" 1 contact gebruiken, met 2 mobiele nummers, en om weten welk nummer van wie is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vraag mbt contacten: 1 contact met meerdere mobiele nummers
In m'n oude telefoon kon ik voor "een getrouwd stel" 1 contact gebruiken, met 2 mobiele nummers, en om weten welk nummer van wie is had ik de naam er achter staan, tussen haakjes. voorbeeld:
Contact: Jan & Anna Jansen Mobiel: 06xxxxxx(Jan) Other: 06xxxxxx(Anna) Maar met de iphone gaat dit mis. Ik kan zo'n nummer wel bellen maar SMSjes sturen lukt niet, de naam tusen haakjes werkt niet: "SMS send failed". Is er een andere manier om binnen 1 contact een naam aan een nummer te koppelen? Of moet ik een stel splitsen in 2 contacten als ik wil weten welk mobiel nummer nummer van wie is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kies bij mobiel nummer voor een andere label..
kies onderaan voor VOEG AANGEPAST LABEL TOE.. maak een label met de door jou gewenste naam enige nadeel is dat je heeeeeeel veel labels gaat krijgen...
|
|||
|
|||
bedankt voor je snelle reactie!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraag mbt lockscreen | frankhan | iPhone algemeen | 4 | 26-10-10 00:46 |
vraag mbt tweak voor Push | Stephan0501 | iPhone algemeen | 0 | 26-08-10 19:47 |
Idee mbt nummers wisselen | Bart013 | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 26-08-09 22:17 |
Vraag mbt povider achterhalen | Ricardo1983 | iPhone algemeen | 7 | 23-04-09 16:17 |
1 contact 2 mobile nummers? | roderick88 | iTunes | 6 | 15-03-09 14:41 |
|
|