vraag mbt tweak voor Push discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik heb een vraag, Ik heb verschillende applicaties die pushberichten sturen, waaronder P2000 scanner. Nu gebruik ik de HTC Sense clock en weather ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vraag mbt tweak voor Push
Beste leden,
Ik heb een vraag, Ik heb verschillende applicaties die pushberichten sturen, waaronder P2000 scanner. Nu gebruik ik de HTC Sense clock en weather cydget echter komen mijn push berichten midden in het scherm naarvoren. Is er een tweak of manier om die pushberichten naar beneden te verplaatsen zodat ze onder mijn Clock komen ? Even een plaatje bij het praatje... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een tweak mbt syncen | kokkie44 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 26-04-11 16:21 |
iPhone: Tiny umbrella vraag mbt shsh | darude | Jailbreak | 0 | 26-12-10 11:03 |
Vraag mbt lockscreen | frankhan | iPhone algemeen | 4 | 26-10-10 00:46 |
vraag mbt contacten: 1 contact met meerdere mobiele nummers | sheek | iPhone algemeen | 2 | 16-05-10 18:17 |
Vraag mbt povider achterhalen | Ricardo1983 | iPhone algemeen | 7 | 23-04-09 16:17 |
|
|