Vraag mbt lockscreen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een vraagje tussen door. Ik heb een maand of wat terug een achtegrond voor mijn lockscreen ingesteld. Was een heel strak zwart wit design ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vraag mbt lockscreen
Even een vraagje tussen door. Ik heb een maand of wat terug een achtegrond voor mijn lockscreen ingesteld. Was een heel strak zwart wit design waar in ook bv de "slide to unlock" was uitgezet. Ik kan dit niet meet vinden op de website. kan iemand mij helpen aan een naam of de link naar het artikel.
Alvast bedankt.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Welke website? Naam van de app in cydia of de achtergrond Wat overige specs? Zo kan in iedergeval ik je niet helpen |
|
||||
|
||||
Ja
dat was de vraag. geen app, achtergrond zwarte foto duits tooltje nodig om tekst "slide to unlock"te verbergen. |
|
|||
|
|||
zwarte foto lijkt me niet moeilijk
maar ik kan me herinnerne dat ik een app in cydia heb gezien om je eigen slider text te hebben |
|
||||
|
||||
Tooltje om slide to unlock te verbergen kan met EntriegerKiller dit is een app welke onder winterboard werkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Tiny umbrella vraag mbt shsh | darude | Jailbreak | 0 | 26-12-10 11:03 |
vraag mbt tweak voor Push | Stephan0501 | iPhone algemeen | 0 | 26-08-10 19:47 |
batterij levensduur opmerking en vraag mbt multitasking na update iOS4 | Tommi12 | iPhone algemeen | 1 | 27-07-10 17:56 |
vraag mbt contacten: 1 contact met meerdere mobiele nummers | sheek | iPhone algemeen | 2 | 16-05-10 18:17 |
Vraag mbt povider achterhalen | Ricardo1983 | iPhone algemeen | 7 | 23-04-09 16:17 |
|
|