batterij levensduur opmerking en vraag mbt multitasking na update iOS4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Allereerts ff een vraagje: Is het mogelijk om een applicatie volledig af te sluiten zonder de 'truc' om het icoontje vast te houden in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
batterij levensduur opmerking en vraag mbt multitasking na update iOS4
Goedemiddag,
Allereerts ff een vraagje: Is het mogelijk om een applicatie volledig af te sluiten zonder de 'truc' om het icoontje vast te houden in de multitaskbar? Ik zou graag willen dat een applicatie zichzelf volledig afsluit als ik op de homeknop druk. En ik heb gemerkt dat als je veel applicaties 'open' hebt staan in de multitaskbar, dat de batterijlevensduur zienderogen achteruit gaat, helemaal als daar bijvoorbeeld ook TomTom bij aanstaat. Als je dus het aantal apps in de multitaskbar beperkt houdt, dan blijft de levensduur van je accu hetzelfde als met eerdere types OS. groet, Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij snel leeg na update IOS4 | fplin | iPhone algemeen | 60 | 11-07-10 14:17 |
0.4 update ipod-multitasking-batterij | svde | iPhone algemeen | 0 | 07-07-10 16:57 |
Levensduur batterij drastisch gedaald na update naar 3.0 firmware | Defke_007 | Archief | 2 | 14-07-09 12:47 |
Batterij levensduur tips | kgraaf | iPhone algemeen | 4 | 11-05-08 03:35 |
Levensduur batterij drastisch achteruit | MikeyMike | Unlock [archief] | 11 | 31-03-08 21:20 |
|
|