//

0.4 update ipod-multitasking-batterij

0.4 update ipod-multitasking-batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Heb me hier aangemeld omdat ik sinds zondag redelijk sjacherijnig ben over mijn daarvoor zo super iPhone! Zondag heb ik dus de update ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-07-10, 15:57
svde svde is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard 0.4 update ipod-multitasking-batterij

Hallo iedereen,
Heb me hier aangemeld omdat ik sinds zondag redelijk sjacherijnig ben over mijn daarvoor zo super iPhone!
Zondag heb ik dus de update aangedurfd, en ondervind wat tegenvallers, problemen en vragen.
Vraag 1:
Dat hele multitasken vind ik maar niks, kan dit uitgezet worden?
Vraag 2:
En zo nee, heb het idee dat het mijn batterij enorm opslurpt, is dat zo? Blijven achtergrondprogramma's batterij gebruiken?
Vraag 3:
...het meest irritante, want muziekfreak.
Als ik mijn iPod beluister en wil ik in in mijn iPhone kijken hapert, stopt, hikt de muziek heel eventjes, je begrijpt dat dat erg iriitant is.
Heb via google 1 ander slachtoffer gevonden maar ook zij nog geen antwoord. Wie heeft dit probleem ook? En wat is er aan te doen?
Vraag 4:
Ik heb memorystatus, en die app vertelde me voor de update dat ik veel meer vrij geheugen had, nu merk ik dat er meer van het geheugen gevraagd wordt, ook als alle apps zijn afgesloten. Bestaat er een applicatie die het geheugen echt goed schoon houdt? Welke gebruiken jullie?

Hoop op [alle] antwoorden en groet,
Es
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: multitasking voor ipad op ipod en iphone?? basboy12 Jailbreak 0 07-04-11 20:30
waarom ipod touch 3g wel multitasking en wallpaper? Guest-20191103144301 Ringtones en Wallpapers 2 02-10-10 19:08
Ipod app IOS4 sluit af bij multitasking? spyhunter iPhone Apps 1 18-09-10 17:53
batterij levensduur opmerking en vraag mbt multitasking na update iOS4 Tommi12 iPhone algemeen 1 27-07-10 16:56
ipod touch 3e gen 8GB. Geen Multitasking? Melle123 Archief 3 21-06-10 20:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:05.