multitasking voor ipad op ipod en iphone?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, nadat ik tegen een klasgenootje zei dat hij zijn ipod moest jailbreaken, heeft ie dat ook gedaan. de volgende dag liet ie hem zien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
multitasking voor ipad op ipod en iphone??
hoi, nadat ik tegen een klasgenootje zei dat hij zijn ipod moest jailbreaken, heeft ie dat ook gedaan. de volgende dag liet ie hem zien en zag ik (voor mij) raars.
onder instellingen stonden allerlei functies van de ipad, zoals multitasking, iets met de volumevergrendeling etc. Maar hij heeft toch echt een ipod. dus nou vraag ik me af of dat multitasking gedoe ook op me iphone kan en of het normaal is dat dat (blauwe tekst) automatisch op je ipod staat als je hem jailbreaked grt bas jaibreaked met redsnow op ios 4,3,1 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Multitasking selectief uitzetten op Ipad | Jeuke | iPad algemeen | 26 | 21-08-11 18:13 |
Ipad multitasking | Bhola | iPad algemeen | 21 | 28-08-10 21:12 |
0.4 update ipod-multitasking-batterij | svde | iPhone algemeen | 0 | 07-07-10 16:57 |
|
|