4.3 mist sommige programma's. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een firmware upgrade gedaan via DFU modes naar 4.3. Ik mis een aantal programma's. Zoals hotspot staat er niet op, terwijl dat wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4.3 mist sommige programma's.
Ik heb een firmware upgrade gedaan via DFU modes naar 4.3. Ik mis een aantal programma's. Zoals hotspot staat er niet op, terwijl dat wel hier word aangegeven dat het onder het menu instellingen staat: Nieuwe functies in iOS 4.3: een overzicht - iPhone - iPhoneclub.nl
Whats going on |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke provider heb je? Heb je T-Mobile dan heb je een grote kans dat T-Mobile dit niet heeft vrijgegeven.
|
|
|||
|
|||
is dat niet op te lossen met een custom carrier bundle?
|
|
||||
|
||||
Nee dat was bij 4.2.1 wel het geval maar nu niet. M'n vader heeft ook een iPhone 4 en hij heeft wel personal hotspot functie. En ik met mijn 3GS niet..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je moet de APN instellingen invullen bij NETWERK (Instellingen)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier een korte uitleg: iOS personal hotspot not just for iPhone 4 | Tech Blog | Blogs | Toronto Sun
|
|
|||
|
|||
Kortom, met een 3GS kan je alleen via kabel je 3G delen en dus is het wel een soort van iPhone 4 only feature, helaas...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat klopt, alleen delen via Wi-Fi werkt op de iPhone 4. USB en bluetooth werken op de 3Gs
|
|
||||
|
||||
En toch heeft Vodafone hem bij mij wel uitgeschakeld, en bij mijn beide ouders niet. Terwijl m'n ouders ook gewoon over een particulier abonnement beschikken!
|
|
|||
|
|||
via een jailbreak is de boel weer in te schakelen
|
|
||||
|
||||
Heb het er al weer afgehaald, en dit baat (tenminste bij mij) veel. Want m'n batterij gaat 3x langer mee!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: App store mist in mn iPhone | kaasdebaas | Jailbreak | 9 | 02-03-12 16:54 |
Muziek: Audioboek mist hoofdstuknamen | cornetje | Muziek, foto & video | 3 | 21-05-10 21:25 |
mist bestand? | vlooienbaal | iTunes | 0 | 07-05-10 21:21 |
Sommige programma's stoppen ongewild. | jannic | Archief | 6 | 12-08-09 23:27 |
installer mist sources | speeds | iPhone algemeen | 1 | 29-01-08 22:27 |
|
|