Batterij loopt razendsnel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 3G is nu anderhalf jaar oud... de batterij loopt nadat deze volledig opgeladen is razendsnel leeg... binnen pakweg 3 uur standby of 30 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij loopt razendsnel leeg
Mijn Iphone 3G is nu anderhalf jaar oud... de batterij loopt nadat deze volledig opgeladen is razendsnel leeg...
binnen pakweg 3 uur standby of 30 minuten internetten is deze leeg 1) is dit een gangbaar probleem met de Iphone en is vervangen van de batterij de oplossing? 2) wat is een goede, goedkope oplossing op de batterij te laten vervangen? Kan dat in een winkel? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je een nieuwe batterij wilt, moet je de iPhone inleveren meen ik. Je kunt het ook zelf proberen. Zijn meerdere filmpjes op YouTube- and Instructables.com
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij loopt ineens sneller leeg | Cartman50 | iPhone algemeen | 6 | 03-12-10 09:06 |
Batterij loopt leeg terwijl aan lader | eddzzz | iPhone algemeen | 26 | 16-08-10 21:33 |
batterij loopt leeg | forum.bericht | Archief | 5 | 23-09-09 19:17 |
batterij loopt langzaam leeg | vrieweer | iPhone algemeen | 1 | 21-03-09 00:45 |
|
|