Sms langer trillen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een eenvoudige manier of een app om je sms trilsignaal te verlengen? Ik heb het nu via ssh methode van iclarify gedaan ( ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms langer trillen
Is er een eenvoudige manier of een app om je sms trilsignaal te verlengen? Ik heb het nu via ssh methode van iclarify gedaan ( sms vibrate longer) bij stap 5 kan fugu app dit file" System/Library/Frameworks/Celestial.framework" bij mij niet vinden?! Kan de Celestial.framework map ook ergens anders staan? Ik zit vast! Dus een andere mo is welkom
Laatst gewijzigd door jurben33; 05-11-09 om 23:10. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik dacht dat StatusNotifier dit kon.
|
|
|||
|
|||
Is er een alternatief?
Ik kan asvirba niet vinden |
|
||||
|
||||
Die is er nog steeds. Maar je moet eerst de source toevoegen.
Open cydia, (scroll een beetje naar beneden) klik op More Package Sources en kies daar voor iPhone-notes.de |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik krijg maar 1 trilsignaal. |
|
||||
|
||||
ik heb asvibra2 en dat werkt perfect. Probeer eens met 1 van de 2 te installeren en daarna je iPhone herstarten.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
4.1 sms tril langer maken | markjan | Jailbreak apps en thema's | 12 | 06-12-10 15:47 |
3 x trillen bij sms. | Caszje | Jailbreak apps en thema's | 12 | 11-11-10 16:01 |
Trillen bij SMS | steffen123 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 23-10-10 12:42 |
[2.2] 3x trillen ter herinnering nieuwe SMS | opperhoof | iPhone algemeen | 5 | 06-04-09 16:25 |
Bij SMS ontvangst alleen trillen? | speeds | iPhone algemeen | 2 | 20-11-07 12:02 |
|
|