problemen met iphone 3GS 3.1.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen. Momenteel zit ik met een serieus probleem. Ik heb hier een iphone 3gs 3.1.2 gejailbraickt, maar als ik via blackrain blacksnow wil installeren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
problemen met iphone 3GS 3.1.2
Beste mensen.
Momenteel zit ik met een serieus probleem. Ik heb hier een iphone 3gs 3.1.2 gejailbraickt, maar als ik via blackrain blacksnow wil installeren dan zegt hij dat er een fout is met mijn internet verbinding. Ik heb al alles geprobeerd, jailbreacken, netwerkinstellingen resetten, ALLES ik kan de iphone dus NIET unlocken ik heb verschillende fw's afgehaald costum en niet costum (3.1.2) dit werkte ook niet itunes geeft altijd maar fouten. vervolgens probeerde ik nog een anders handleiding door ergens in mijn HOST file een lijn toe te voegen zodat hij niet connecteert naar appel maar een of anders server die gebruik wordt om te downgraden van 3.1.3 naar 3.1.2 ik ben ongeveer ten einde raad niets werkt! zouden jullie mij kunnen helpen? als ik de iphone nu aansluit kan ik enkel mijn iphone registren dat is alles. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met beantwoorden iphone 3gs | McFlyRockz | iPhone algemeen | 0 | 26-03-11 19:29 |
problemen met iphone 3gs | XfreeztYleX | iPhone algemeen | 3 | 28-12-10 22:35 |
Problemen met synchroniseren iphone 3gs met ICal | mandersa01 | Archief | 2 | 22-12-09 15:08 |
iPhone: Problemen met jailbreak iPhone 3Gs purplerain | Catwoman78 | Jailbreak | 10 | 26-10-09 14:59 |
Mac OS X: iPhone 3GS agenda sync problemen met MobileMe | wvy | iTunes | 1 | 11-08-09 23:30 |
|
|