//

iPhone blijft oneindig lang restoren

iPhone blijft oneindig lang restoren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren op m'n iPhone 3GS (softwareversie 3.1.2 met jailbreak) gekozen voor wis alle inhoud en instellingen en 'm vervolgens z'n gang laten gaan, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-10, 16:31
Blazar Blazar is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard iPhone blijft oneindig lang restoren

Ik heb gisteren op m'n iPhone 3GS (softwareversie 3.1.2 met jailbreak) gekozen voor wis alle inhoud en instellingen en 'm vervolgens z'n gang laten gaan, maar eventjes daarna was de batterij leeg en is 'ie uitgevallen. Na het toestel aan de oplader gehangen te hebben, heb ik 'm opnieuw opgestart, maar sindsdien is het enige wat ik zie het Apple-logo en een vol laden-icoontje. Ik kan 'm alleen uitzetten door de home-button en de on/off-button tegelijkertijd in te drukken.

Iemand een idee hoe ik m'n iPhone weer aan de praat krijg?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-10, 16:55
Cybot12999 Cybot12999 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 22
Standaard

Je kunt hem in DFU zetten en herstellen via iTunes. De iPhone kan nu namelijk geen OS vinden , en heeft dus niks om te laden.....
  #3  
Oud 30-03-10, 17:00
Blazar Blazar is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

Het probleem is dat iTunes 'm niet herkent als ik de iPhone op m'n PC aansluit.

Edit: nu wel gelukkig, door eerst de home-button en de on/off-button ingedrukt te houden en vervolgens alleen de home-button.
  #4  
Oud 30-03-10, 17:15
Blazar Blazar is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

Wanneer ik het toestel nu wil herstellen word ik verzocht om te updaten naar 3.1.3, maar dan ben ik m'n jailbreak en unlock dus kwijt. Bovendien lees ik dat mensen met 3.1.2 en baseband 05.11.07 de melding "Your iPhone could not be restored. This device is not eiligible to for the requested build." krijgen wanneer ze het toestel herstellen. Wat kan ik het beste doen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple logo blijft hangen restoren helpt niet eriphone iPhone algemeen 1 18-01-10 17:42
3GS (Italië) Blijft restoren na 3.1 KillerBeeNLD iPhone algemeen 21 18-09-09 00:33
oneindig lange rintones bako Ringtones en Wallpapers 5 14-02-09 21:57
iphone kan niet restoren, cirkeltje blijft draaien vanrumst Unlock [archief] 4 07-05-08 17:13
Wachten op iPhone... bij restore (oneindig) O.G. Unlock [archief] 2 21-01-08 21:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:02.