//

iPhone blijft hangen!

iPhone blijft hangen! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee.. Ik heb nou een half jaartje me iPhone en helemaal nog geen problemen mee gehad.. Maar nou wou ik vandaag gaan bellen terwijl hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-04-10, 18:58
Blondie Blondie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard iPhone blijft hangen!

Hee..

Ik heb nou een half jaartje me iPhone en helemaal nog geen problemen mee gehad.. Maar nou wou ik vandaag gaan bellen terwijl hij het heel de dag gewoon gedaan had en ineens blijft hij vast hangen op het menu scherm..
Ik kan nu nergens meer op klikken en hij kan ook niet uit. Maar hij trilt wel als ik een sms krijg of gebeld word.
kan iemand me please helpen.. want ik snap helemaal niks van dit ding

Liefs
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-04-10, 19:03
paulT paulT is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: hoofdstad
Berichten: 264
Standaard

Een van die nuttige tips die de fabrikant meestal achterin de handleiding verstopt is de vraag: hoe reset je het apparaat. Bij de iPhone is dat niet veel anders. In de kleine lettertjes op pagina 110 van de iPhone-handleiding staat hoe het moet.

Een reset is nodig wanneer de iPhone nergens meer op reageert. Houd de Sleep/Wake-knop en de Home-knop gelijktijdig ingedrukt voor minimaal 10 seconden. Makkelijker kan het niet.

Er zijn nog andere reset-mogelijkheden. Je kunt alle instellingen terugbrengen naar fabrieksinstellingen door te kiezen: General > Reset > Reset All Settings. Wil je ook alle bestanden weggooien, dan kies je General > Reset > Erase All Content and Settings. Net als bij de iPod kun je ook de iPhone weer tot leven wekken door een restore. Let daarbij op het betekenisverschil: bij een update wordt de iPhone-software bijgewerkt, maar raak je niet je instellingen, muziek en video’s en dergelijke kwijt. Bij een restore worden alle gegevens van de iPhone gewist, dus ook je mediabestanden, contactpersonen, foto’s, afspraken en andere informatie.

En wat als de iPhone crasht? Dan wordt er een crashlog aangemaakt, waarvan je ook al voorbeelden op internet kan bekijken.
  #3  
Oud 01-04-10, 19:09
Blondie Blondie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard

Ow super bedankt! hij doet het weer
  #4  
Oud 01-04-10, 19:34
paulT paulT is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: hoofdstad
Berichten: 264
Standaard

Ok. Veel plezier.

Kan slotje op.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone blijft hangen ace_ventura Jailbreak 3 30-06-09 15:57
Iphone blijft hangen maniaq Archief 1 08-04-09 22:58
iPhone blijft hangen El Nino Archief 3 07-04-09 22:32
Iphone blijft hangen deelo Unlock [archief] 2 14-07-08 15:59
Iphone blijft hangen kaspar iPhone algemeen 0 24-05-08 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:00.