iPhone 3Gs microfoon werkt amper discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem. Sinds vanmiddag is er gesmolten chocola over mijn microfoon van mijn iphone gevallen. Ik heb hem helemaal schoon gemaakt, maar als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3Gs microfoon werkt amper
Ik heb een probleem. Sinds vanmiddag is er gesmolten chocola over mijn microfoon van mijn iphone gevallen.
Ik heb hem helemaal schoon gemaakt, maar als ik vrienden bel of andersom horen ze mij heel slecht. Zelfs als ik hard praat. Iemand ervaring hiermee of tips?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ervaring hiermee niet. er zit een roostertje voor je microfoon. als je die voorzichtig schoon kan maken heb je geluk. als de chocolade erdoorheen is gelopen en echt op je speakertje zit dan ben ik bang dat er een nieuw speakertje in moet.
succes |
|
|||
|
|||
Oke ik heb mijn microfoon helemaal schoon gemaakt en nu horen mensen mij iets beter als ik bel. Maar nog niet goed genoeg zoals normaal..
En nu? |
|
|||
|
|||
Dan kan je het beste contact op nemen met waar je hem hebt gekocht. Maar dat zal je wel geld gaan kosten.
|
|
|||
|
|||
Hmm oke dan moet dat maar. In ieder geval bedankt voor jou reacties!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3g werkt niet/amper | tbettin | iPhone algemeen | 0 | 07-02-11 20:08 |
iPhone 4 Microfoon werkt niet bij facetime/videorecord | Koenkk | Muziek, foto & video | 3 | 24-01-11 20:51 |
microfoon werkt niet | lennardude | iPhone algemeen | 1 | 15-01-11 19:27 |
microfoon 3GS werkt niet meer | inberlin | iPhone algemeen | 8 | 30-04-10 17:13 |
Iphone 3gs microfoon probleem!!!! help! | Dstar | iPhone algemeen | 4 | 07-11-09 11:42 |
|
|