in en uitzoomen sms discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi Heb sinds vandaag mn iphone, mooi apparaat en een hoop zal ik nog moeten leren, waaronder het inzoomen bij sms berichten, dat is voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
in en uitzoomen sms
hoi
Heb sinds vandaag mn iphone, mooi apparaat en een hoop zal ik nog moeten leren, waaronder het inzoomen bij sms berichten, dat is voor mij van levensbelang, zeg maar... Maar het lukt me niet, bij email en internetpaginas wel, door te vegen naar beneden en boven, maar bij smsjes krijg ik de letters van een ontvangen bericht niet groter. Wil een expert me vertellen hoe dit te doen.. bedankt alvast paul |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan met 3 vinders op het scherm tappen, dan kun je inzoomen (moet wel aanstaan bij je instellingen dacht ik).
|
|
|||
|
|||
ja, gelukt bedankt, vergt wel enige trainig voor je het goed hebt...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En waar doe ik dat?
Nu zijn de pictogrammen zo groot als een bierviltje, en als ik met 2 vingers naar elkaar toe beweeg gebeurd er nix beetje jammer |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nogmaals met drie vinger dubbeltappen en je zoomt weer uit
|
|
|||
|
|||
Zou het kunnen zijn dat dit voorbehouden is aan de 3GS?
|
|
||||
|
||||
Ja, is enkel voor 3GS
|
|
|||
|
|||
Bij email heb ik geen problemen, maar bij sms en alle andere instellingen dus wel problems.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 : Voor ik wil filmen kan ik niet in of uitzoomen :-S | rbn | iPhone algemeen | 10 | 10-10-10 16:32 |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
Google maps schermopbouw blokt op bij in/uitzoomen | Phil from belgium | iPhone algemeen | 5 | 27-08-08 10:28 |
|
|