Geen service wanneer 3G ingeschakeld is discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een tijd geleden custom 3.1.2 op mijn Iphone gezet en daarna via Blacksn0W de unlock gedaan. Dit ging helemaal prima, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen service wanneer 3G ingeschakeld is
Beste mensen,
Ik heb een tijd geleden custom 3.1.2 op mijn Iphone gezet en daarna via Blacksn0W de unlock gedaan. Dit ging helemaal prima, en sindsdien heb ik goed bereik. Als ik bij Netwerk 3G inschakel heb ik echter geen bereik meer. Heeft iemand enig idee hoe dit is op te lossen? Groet, Graziella Laatst gewijzigd door Graziella; 15-04-10 om 09:30. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Iemand inderdaad een oplossing?
|
|||
|
|||
netwerk pakt niet op
ongeveer hetzelfde hier met mijn 3gs: als ik 3G inschakel wordt direct het bereik een stuk minder. Nog erger is dat wanneer ik in de kelder ben geweest (uiteraard geen bereik daar) en weer boven kom het netwerk niet automatisch opgepakt wordt. Telefoon moet ik dan herstarten om op netwerk te komen (KPN).
Iemand een reden hiervoor gevonden? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Slecht bereik indien 3G ingeschakeld | laura82 | Odido (T-Mobile) | 1 | 03-03-11 17:26 |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
Geen trillen wanneer aangesloten | Chris03 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 18-12-08 08:01 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|