iPhone gevallen, scherm half-dood discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb gisteren mijn iPhone laten vallen van zo'n 0,5 m. Toen ik hem op pakte, was het scherm nog helemaal gaaf. ( Geen krassen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone gevallen, scherm half-dood
Heb gisteren mijn iPhone laten vallen van zo'n 0,5 m.
Toen ik hem op pakte, was het scherm nog helemaal gaaf. ( Geen krassen en dergelijke) Ik opgelucht en erg blij..... Later bleek dat de bovenste helft van het scherm niet meer reageerde op mijn vinger Ik boos en depri.. Nu ligt de iPhone uit elkaar en scherm kapot, ben nu aan het zoeken naar een nieuw scherm... Het gekke vind ik dat ik iemand heb vertellen dat hij zijn iPhone van 10 cm liet vallen, en toen een barst het scherm had.... Ik had niks, en scherm reageert niet meer... Laatst gewijzigd door applestore; 27-01-08 om 19:59. Reden: spellingfout |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ook een kapot scherm
Een vriend van my heeft zijn iPhone ook laten vallen. Met gevolg dat er nu zo een "ster" in zijn iPhone is.
Ook geeft zijn iPhone constant aan dat hij in Flight-modus moet gaan, waarschijnlijk omdat er binnenin iets geraakt is of omdat het scherm ergens op duwt binnenin. Ook hier de vraag: ik zoek een tweede scherm! Mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb mijn iPhone nu uit elkaar liggen, en scherm zit nu ook een flinke barst in... Hopelijk vind ik snel een nieuw scherm! Mis hem toch wel ..... Pas 2 maandjes gebuikt |
|
||||
|
||||
Cellular Accessories - Motorola, SonyEricsson, BlackBerry, LG, Dopod/O2, Accessories Store, Microsoft,
Daar hebben ze hem voor 129 dollar geloof ik... |
|
|||
|
|||
Mag ik evt. je oude scherm overnemen? Mijn speaker is nml. stuk...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik begrijp eiglk niet dat die kapot is. Ik overdrijf niet, vanop ellebooghoogte is hij keihard op de kasseien geflikkert...
midden in het stadscentrum.. ( nee daar lag niet zo'n hoop, daar maken ze straten mee^^) en ik had dus niets schade, niks nada noppes.. Hartslag 200 toen ik m opraapte wel, maar hij werkte dus nog.. Begrijp dan ook niet dat deze van jou niet werkt, 'harder' kan hij toch niet vallen dan op zoiets? Nuja, gsm ooit op egale betonnen vloer gevallen en scherm kapot, van trap gedonderd/ook op kasseien gevallen-> niks aan de hand.. en dan pakken harder. Ik denk gewoon dat het dan ligt aan de manier van neerkomen? Laatst gewijzigd door Nikooos; 29-01-08 om 02:15. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed, kijk maar. Als je het scherm overhoudt, kun je het ipv weggooien ook verpatsen, en iemand gelukkig maken |
|
||||
|
||||
Bij mij was dat touchgedeelte vanonder ook kapot en heb op
Cellular Accessories ook een nieuw bestelt en het hiermee vervangen. De case openkrijgen is het moeilijkste.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
wow, blijkbaar zal ik moeten beginnen opletten met dingen te laten vallen als de iPhone zo snel kapot gaat. (ik laat nl snel eens iets uit mijn handen slippen, zeker na een pintje teveel op te hebben xD)
|
|
||||
|
||||
Wow, toch misschien maar een hoesje kopen.. Gatver dat is altijd zo lelijk, een hoesje.. Maarja liever een hoesje dan kapot scherm
|
||||
|
||||
die van mij is al 5of6 keer gevallen :$(2keer echt hard,op een feestje, meestal gewoon uit de zetel),alles werkt nog perfect... Lucky me blijkbaar
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone scherm blijft zwart Dood? | P1Nh00fD | iPhone algemeen | 2 | 09-03-11 21:01 |
iPhone 3gs scherm dood? | iphone3gs32 | Archief | 1 | 24-02-10 23:22 |
UITabBar half scherm | Frog | Ontwikkelen voor iOS | 7 | 02-08-09 14:49 |
half defect scherm (geen galsbreuk) | dsimons | iPhone algemeen | 2 | 06-07-09 15:39 |
gevallen iphone | flupieke | Unlock [archief] | 1 | 24-05-08 15:15 |
|
|