2- de versterker via bluetooth gelijktijdig aansluiten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) 2- de versterker via bluetooth gelijktijdig aansluiten ik speel muziek af met mijn iPhone 3gs 32 gb via de Voiis wireless music gateway , prima ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2- de versterker via bluetooth gelijktijdig aansluiten
2- de versterker via bluetooth gelijktijdig aansluiten
ik speel muziek af met mijn iPhone 3gs 32 gb via de Voiis wireless music gateway , prima geluid. VRAAG?? kan ik via mijn Iphone ook GELIJKTIJDIG nog een 2-de versterker aansturen indien ik aan die ander versterker nog een 2- de VOIIS ( bluetooth ontvanger) hang??? dus in 2 ruimtes dezelfde muziek?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle E-Mail gelijktijdig verwijderen | JeanP161 | iPhone algemeen | 1 | 02-05-11 14:56 |
Dock voor aansluiten op een versterker ? | ramrod | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 18-09-10 11:02 |
Iphone aansluiten op autoradio plus bellen via bluetooth. | jantje123 | Archief | 1 | 16-11-09 19:45 |
Muziek: iphone aansluiten op versterker | sammie | Muziek, foto & video | 1 | 26-08-08 22:15 |
|
|