Iphone Voicemail en warmte probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Sinds vrijdag heb ik volgende zeer vreemde situatie. Mij batterij gaat amper 5 uur meer zonder iemand me belt of ik zelf een telefoond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone Voicemail en warmte probleem
Hallo
Sinds vrijdag heb ik volgende zeer vreemde situatie. Mij batterij gaat amper 5 uur meer zonder iemand me belt of ik zelf een telefoond doe. Als iemand probeert te bellen is het telkens de voice mail. Ik krijg zelfs geen melding dat iemand mij opbelt. Zelf bellen werkt wel prima. Het toestel krijg ook zeer warm als de sim er inzit. Als ik sim uithaal dan zak de batterij niet meer, maar is het normaal. Heb reeds andere sim getest maar zelfde effect. iemand idee of tip? alvast dank Dieter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
sim, voicemail, warmte |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Last van warmte en batterij na unlock/jailbreak? | ShortyEx | Unlock | 1 | 30-11-10 13:57 |
Iphone 4 accu/warmte problemen | alpac | iPhone algemeen | 2 | 31-08-10 19:43 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
Visual voicemail probleem | Job70 | iPhone algemeen | 9 | 28-06-09 10:14 |
Vreemd voicemail probleem | 84425 | Archief | 2 | 01-11-07 21:16 |
|
|