1.1.3 prefs fix discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 1.1.3 werden een aantal instellingen niet meer bewaard, na het installeren van 1.1.3 prefs fix wordt nu helemaal niets meer bewaard zodat nu mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1.1.3 prefs fix
Sinds 1.1.3 werden een aantal instellingen niet meer bewaard, na het installeren van 1.1.3 prefs fix wordt nu helemaal niets meer bewaard zodat nu mijn netwerk en edge instellingen het ook niet meer doen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb het zelfde probleem
|
|
|||
|
|||
een vriend was me voor met installeren, en had het zelfde, gelukkig ik niet...
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook gehad. update verliep perfect, maar na het installeren van deze fix werkte niets meer. Ik ben teruggegaan naar een vorige firmware ne heb opnieuw geupgrade. Bij de 2de keer zag ik dat ze in de repo's nu duidelijk vermelden welke fix voor welke jailbreak is.
De enige oplossing is volgens mij restoren en opnieuw upgraden..
|
||||
|
||||
Ik heb de handmatige instructies gevolgd van the officiele jailbreak van Dev Team, daarna na het upgraden in Settings alles gereset en ALLES werkt goed.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dock Prefs | Mi.Chelleee | Jailbreak apps en thema's | 1 | 30-10-08 23:27 |
Boss Prefs v2.13b | Sad | Jailbreak apps en thema's | 10 | 16-09-08 09:35 |
Cydia: Boss Prefs (v2.12b) | daaf85 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 20-08-08 11:48 |
Super prefs en customize | Binkey01 | iPhone algemeen | 1 | 21-07-08 10:12 |
Ifoneguide Ext Prefs probleem | rbproject | Jailbreak apps en thema's | 3 | 03-06-08 17:05 |
|
|