SSH gebruiken om in iphone te komen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb al een tijdje last van het feit dat ik niet in mijn iphone kan komen via SSH. Ik heb de volgende programma's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SSH gebruiken om in iphone te komen.
Hoi,
Ik heb al een tijdje last van het feit dat ik niet in mijn iphone kan komen via SSH. Ik heb de volgende programma's geprobeerd: Winscp, Iphonebrowser, Diskaid. Geen van de 3 helpt mij verder :S Bij Winscp kan ik inloggen wat ik wil maar hij blijft maar re-connecten. Bij Iphonebrowser en Diskaid kan ik er wel in komen maar heb ik helaas weinig rechten om ook echt verder te komen om dingen voor elkaar te krijgen die ik wil... Krijg steeds de melding dat mijn Iphone niet jailbroken is, wat raar is want ik heb cydia en de nieuwe jailbreak ( Spirit). Waarom ik in men iphone wil komen is het feit dat ik er "themes" op wil zetten die ik niet kan verkrijgen via Cydia. Iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je wel OPENSSH geinstalleerd? ...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe connect je? Je IP (te zien in sbsettings) en als wachtwoord alpine?
|
|
|||
|
|||
Via de gegeven IP die ook bij je Wi-Fi settings staat ja en root/alpine als username/password.
|
|
|||
|
|||
geen ssh
Ook ik heb geen verbinding via ssh. Nieuwe Iphone, 3.1.3 spriti jailbreak.
Alles al geprobeerd. Opnieuw installeren, diverse programma's. Mijn oude Iphone 3g, blackrain jalbreak, verbindt wel. Hellup?? |
|
|||
|
|||
Same here. Als ik openSSH aanzet via bossprefs zet ie m zelf weer uit volgens mij..
|
|
||||
|
||||
Probeer een afc2add uit cydia te installeren. Misschien lost dat jouw SSH probleem op
|
|
|||
|
|||
Met afc2add kun je ook iPhone explorer gebruiken. MOet je wel de juiste instelling kiezen met inloggen in je iPhone. Tevens kun je dan wel overal in komen.
|
|
|||
|
|||
Had hetzelfde probleem, ff afc2add installeren via cydia dan lukt het via iphonebrowser gewoon.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Root komen zonder SSH | joeyvb | Jailbreak apps en thema's | 11 | 05-01-10 20:44 |
iPhone: Moet ik een Jailbreak doen om SSH te gebruiken? | SubMan | Jailbreak | 22 | 26-08-09 14:20 |
Windows: Via XP op je Iphone komen | migros | Desktop-applicaties | 10 | 22-07-08 18:38 |
sftp ssh gebruiken op de iphone via cradle?? | microdesign | iPhone algemeen | 4 | 15-02-08 16:46 |
|
|