Iphone firmware 3.1.3 MB discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn iphone 3gs jailbraken alleeen ik heb nu MC versie op mijn iphone en ik las dat je alleen met MB kon jailbreake ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone firmware 3.1.3 MB
Ik wil mijn iphone 3gs jailbraken alleeen ik heb nu MC versie op mijn iphone en ik las dat je alleen met MB kon jailbreake ik zoek me suf op het internet maar ik kan niks vinden misschien iemand hier een link ofzo ? of een andere mogelijk om te jailbreake ik zag ookal downgrade maar dan moet je al cydia hebben en dat heb ik dus niet.
Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je met je neus zoekt..... Al eens in het jailbreakdeel van het forum gekeken? Zoeken naar: spirit gedaan? Kom op, een beetje moeite mag het toch wel kosten?
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) | Sahtekar | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 19:48 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
|
|