activering alleen nog dmv dubbelklikken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone is in een modus terecht gekomen waarbij ik alleen nog maar de programmas kan activeren door het icoontje aan te raken, waarbij je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
activering alleen nog dmv dubbelklikken
Mijn Iphone is in een modus terecht gekomen waarbij ik alleen nog maar de programmas kan activeren door het icoontje aan te raken, waarbij je ziet dmv een omranding dat deze is geactiveerd, en dan te dubbelklikken om programma op te roepen. Daarbij wordt dmv een stem verteld wat er gebeurd. Weet iemand hoe ik dit kan deactiveren?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wellicht even bij Instellingen -> Toegankelijkheid gaan kijken. Kan het trouwens zijn dat je een iPhone 3GS hebt ipv 3G zoals jouw profiel vermeldt?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[3g] geluid alleen nog via koptelefoon | jakeh | iPhone algemeen | 2 | 01-02-10 22:20 |
Activering Iphone ' Wachten op activering. Dit kan even duren' melding | fruitella | Odido (T-Mobile) | 5 | 21-01-09 07:42 |
Na herstellen 3g alleen nog noodoproepen | devned | Archief | 5 | 12-11-08 22:31 |
Alleen nog via Wi-Fi verbinding | Mikeeeay | Wi-Fi | 7 | 06-10-08 23:20 |
help alleen nog slide for emergency | medico | Archief | 2 | 15-04-08 14:01 |
|
|