Corrupt sms.db bestand discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo daar, Ik had os4b1 maar omdat dit niet werkte gelijk ik wilde heb ik mijn iphone gerestored naar os 3.1.3. Nu heb ik mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Corrupt sms.db bestand
Hallo daar,
Ik had os4b1 maar omdat dit niet werkte gelijk ik wilde heb ik mijn iphone gerestored naar os 3.1.3. Nu heb ik mijn sms.db gekopieerd van os4 naar os3. Alles smsen zijn zichtbaar maar als ik nu een sms ontvang krijg ik wel een popup met het bericht maar worden niet meer toegevoed aan mijn berichten in de app. Ook kan ik geen berichten niet meer sturen. Weet iemand hoe ik mijn sms.db kan restoren ? Alvast bedankt, Groetjes, Dietger |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb exact hetzelfde probleem...
Ik heb de sms.db nu verwijderd, zodat ik wel weer kan smsen, maar ik wil natuurlijk m'n oude smsjes wel terug... iemand? |
|
|||
|
|||
Dietger! ik heb de oplossing!
1. Zet je oude sms.db terug waar hij eerst stond 2. download mobileterminal uit cydia 3. in mobileterminal doe je het volgende: > su > 'je eigen wachtwoord, normaal is dit alpine' > cd 'naar het pad waar de sms.db staat, normaal is dit var/mobile/library/sms' > chmod 777 sms.db 4. sluit mobile terminal 5. reboot je device 6. sms tot je erbij neervalt! 7. laat me ff weten of het gelukt is... (misschien dat "chmod 755 sms.db" ook werkt) bron: Permissinons for SMS.db - xSellize |
|
|||
|
|||
Ik bedankt je sowieso ff bakatov, heeft mij heel erg geholpen!!
|
|
|||
|
|||
super Bakatov, je hebt me enkele restore uren gespaard!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Corrupt? | Idol | Archief | 0 | 21-04-10 12:40 |
probleem: .zip bestand nr .ipsw bestand??? | FamousD | Archief | 1 | 10-11-09 22:36 |
Muziek Corrupt | casperrrrrrr | Archief | 0 | 25-10-08 18:36 |
Bootloader corrupt | kv068 | iPhone algemeen | 6 | 25-08-08 21:07 |
|
|