iPhone denkt dat hij in Delft is... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrij nieuwe iPhone, die het verder prima doet, heeft een nogal vreemde positiebepaling. Hij denk namelijk continu dat ik in Delft ben, terwijl dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone denkt dat hij in Delft is...
Mijn vrij nieuwe iPhone, die het verder prima doet, heeft een nogal vreemde positiebepaling. Hij denk namelijk continu dat ik in Delft ben, terwijl dat absoluut niet waar is. Zowel met de app Kaarten als met mijn TomTom.
Wat kan ik hier aan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Woon je misschien vlakbij Delft?
Het kan ook dat de GPS chip kapot is, maar dat lijkt me niet met een nieuwe. Restoren via iTunes is misschien een optie omdat de GPS misschien opnieuw gekalibreert moet worden. |
|
||||
|
||||
Nee, ik woon absoluut niet in de buurt van Delft.
Restoren vind ik ook gelijk weer zo drastisch, dan moet ik alles opnieuw installeren etc. Of is dat de enige oplossing denk je? |
|
||||
|
||||
Voor je een restore uitvoert eerst een reboot proberen: helemaal uitzetten en weer aanzetten en kijken of de locatie dan klopt.
Hoewel, dat heb je waarschijnlijk allang geprobeerd ... |
|
||||
|
||||
Dat heb ik inderdaad geprobeerd, helpt alleen niet. Toch bedankt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone DENKT dat de batterij leeg is | Akariko | iPhone algemeen | 4 | 13-11-10 00:37 |
iphone 3G denkt dat koptelefoon aangesloten is | Roborob | iPhone algemeen | 4 | 08-06-10 16:38 |
Iphone denkt dat hij op een assesoire aangesloten is. | rwagemans | Unlock [archief] | 6 | 09-06-08 09:09 |
Iphone denkt dat hij een ipod touch is | mellade | Unlock [archief] | 6 | 04-03-08 16:10 |
|
|