Inkomende oproepen gaan meteen naar Voicemail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 1e generatie, als ik gebeld wordt gaat ie altijd naar de voicemail, of toestel is niet bereikbaar, Hij is unlocked etc ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inkomende oproepen gaan meteen naar Voicemail
ik heb een iphone 1e generatie, als ik gebeld wordt gaat ie altijd naar de voicemail, of toestel is niet bereikbaar,
Hij is unlocked etc kan ik zondermeer resetten ?? wat kan /moet ik doen om geen schade te veroorzaken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
//Topictitel aangepast voor de duidelijkeid. 'Heeeelp' zegt niet echt veel over je probleem.
Herstel je iPhone in iTunes met een 3.1.3 customfirmware. Na het herstel kan je je iPhone unlocken met Bootneuter. Laatst gewijzigd door WDS001; 06-05-10 om 22:56. |
|
|||
|
|||
Citaat:
dus voor de duidelijkheid, herstellen (leegmaken) daarna nwe firmware erop, dan unlocken, daarna weer de nwe apps erop alvast bedankt voor de snelle reactie ! |
|
||||
|
||||
Bij voorkeur herstellen met een customfirmware. Dat doe je door ipv gewoon op Herstellen te drukken de shift-toets ingedrukt te houden en dan pas op herstellen te drukken. Dan kan je de gedownloade firmware selecteren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
i tunes aan aansluiten dfu opstarten firmware die net gedownload is kiezen dan opstarten daarna unlocken met boot neuter maar waar toets je nu shift in + herstellen, doe je dat bij dfu ???????? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
nog even heeelp
Als ik hem in dfu zet kan ik idd met shift +herstellen intypen,
daarna gebeurt er niets, moet ik dan gewoon op het standaard scherm intypen bij versie 2 e button herstellen en dan ergens op de c schijf cust. software zoeken ?????????????????? er staat dat ie dan fabrieksinstellingen opzoekt en contact maakt |
|
|||
|
|||
snowbreeze
er wordt ook gesproken over snowbreeze , is dat ook nodig ??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gemiste oproepen en voicemail niet bij recent | ArthurB | iPhone algemeen | 1 | 14-02-11 12:23 |
iPhone 3GS: geen inkomende oproepen tijdens opladen. | ashna | Unlock | 4 | 20-04-10 21:48 |
Inkomende oproepen BLOKKEN. | Illias_070 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 17-01-10 12:39 |
Geen inkomende oproepen | maartensegers | iPhone algemeen | 30 | 27-03-09 19:59 |
Alle inkomende oproepen geblokkeerd | basspanjaard | iPhone algemeen | 3 | 07-11-08 16:47 |
|
|