Inkomende oproepen BLOKKEN. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Ik word vaak door mijn ex gebelt en haar wil ik blokeren. Ik heb iBlacklist maar die doet niet wat ik wil (blokken dus). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inkomende oproepen BLOKKEN.
Mensen,
Ik word vaak door mijn ex gebelt en haar wil ik blokeren. Ik heb iBlacklist maar die doet niet wat ik wil (blokken dus). Mcleaner deed het goed maar is betaald. Heeft iemand aub een ander oplossing voor me? Mvg, illias. ps. weet iemand hoe ik een beltoon kan zeggen die eigenlijk geen geluid geeft. een faketone achtig iets hahah |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt een 3GS, dus met dictafoon. Neem daarmee maximaal 30 seconden stilte op, sla dit herkenbaar op en synchroniseer je iPhone met iTunes. De opname verschijnt in je muzieklijst, waarna je hem kunt gebuiken als beltoon.
Voor je andere probleem heb ik geen oplossing.
|
|||
|
|||
Oke das een goede, maar is het synchroniseren itunes niet risicovol voor je jailbraik? Dat las ik namelijk ergens een keer...
|
|
||||
|
||||
Neen, je kan zonder problemen synchroniseren, ook met jailbreak
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inkomende oproepen gaan meteen naar Voicemail | dominique mol | iPhone algemeen | 7 | 10-05-10 21:43 |
iPhone 3GS: geen inkomende oproepen tijdens opladen. | ashna | Unlock | 4 | 20-04-10 21:48 |
Geen inkomende oproepen | maartensegers | iPhone algemeen | 30 | 27-03-09 19:59 |
Alle inkomende oproepen geblokkeerd | basspanjaard | iPhone algemeen | 3 | 07-11-08 16:47 |
|
|