//

geen inkomende oproepen tijdens opladen.

geen inkomende oproepen tijdens opladen. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens het opladen kan ik wel gesmst worden en zelf alles doen met mijn telefoon, maar ik kan soms niet gebeld worden. Dan krijg ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-04-10, 00:28
ashna ashna is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 9
Standaard geen inkomende oproepen tijdens opladen.

Tijdens het opladen kan ik wel gesmst worden en zelf alles doen met mijn telefoon, maar ik kan soms niet gebeld worden. Dan krijg ik een bericht dat ik een x aantal oproepen gemist heb terwijl dat ding wel gewoon aanstond.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Ow ja hij is geunlocked met versie 3.1.2
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-04-10, 17:18
firstred firstred is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 37
Standaard

Laad je op via het stopcontact of met je computer? Als de iPhone met de PC aan het synchroniseren is dan kun je niet opnemen.
  #3  
Oud 19-04-10, 17:45
ashna ashna is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 9
Standaard

maakt niet uit, of ik nu oplaadt met netlader of via pc, bij beide manieren heb ik hetzelfde probleem, alhoewel misschien ligt het idd aan het synchroniseren als ik via de pc oplaadt. Maar dan nog blijft het probleem tijdens het normale opladen via de netlader...
  #4  
Oud 19-04-10, 18:07
firstred firstred is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 37
Standaard

Welke methode heb je gebruikt om je iPhone te unlocken? Misschien moet je je huidige unlock maar verwijderen en een andere proberen. (bijv. blacksn0w ipv. ultrasn0w).
  #5  
Oud 20-04-10, 20:48
ashna ashna is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 9
Standaard

dat is het juist..ik heb hem niet zelf unlocked, maar heb hem zo overgekocht. Nog anders suggesties misschien, want ik kan zelf niet een andere methode toepassen ben ik bang.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Slecht reageren tijdens opladen dafoolio iPhone algemeen 2 25-10-10 01:24
Inkomende oproepen gaan meteen naar Voicemail dominique mol iPhone algemeen 7 10-05-10 20:43
Inkomende oproepen BLOKKEN. Illias_070 Jailbreak apps en thema's 3 17-01-10 11:39
Geen inkomende oproepen maartensegers iPhone algemeen 30 27-03-09 18:59
Alle inkomende oproepen geblokkeerd basspanjaard iPhone algemeen 3 07-11-08 15:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:21.