Welke FW staat op nieuwe Iphone discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik ben al heelllllll lang op zoek na een iphone, ik heb nu 3 leuke opties (denk ik) 1 . Iphone 3gs 16gb 500 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke FW staat op nieuwe Iphone
Hoi,
ik ben al heelllllll lang op zoek na een iphone, ik heb nu 3 leuke opties (denk ik) 1 . Iphone 3gs 16gb 500 euro,nieuw gisteren besteld en word binnen 5 werkdagen geleverd) met t-mobile bon 2 . Iphone 3gs 16gb 500 euro, 3 maanden oud met bon en origineel simlockvrij 3 . Iphone 3gs 16gb 350 euro, 2 maand oud zonder bon, simlock erop en FW3.1.3 1e optie lijkt me het leukste, heb met de dame gebeld en ze heeft gisteren abo verlengt bij t-mobile en ze krijg de iphone binne de 5 werkdage opgestuurd. Nu is bij dezede vraag : welke firmwire zou op deze zitte, 3.1.2 of 3.1.3? want ik moet hem simlock vrij maken. 2e optie is ook nice en de 3e eigelijk niet wie kan me helpe? dus de vraag is als je net een nieuwe iphone van t-mobile opgestuurd krijg, zit er dan 3.1.2 op of 3.1.3 of is dat moelijk te zeggen aangezien dat mss van de fabricage datum afhangt? gelieve snel te reageren, kwil nl graag snel kunne beslissen Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt nooit met zekerheid zeggen welke firmware er zal opzitten, maar 99% zeker dat het een MC model is met firmware 3.1.3 en de nieuwste bootloader.
En dan is unlocken onmogelijk. Veiligste en slimste lijkt mij de 2de optie. |
|
|||
|
|||
Ik zou voor optie 2 gaan.
|
|
|||
|
|||
T-Mobile verstuurde mij vorige week 3GS 3.1.3 helaas
|
|
|||
|
|||
Alvast bedankt voor de antwoorden,
en er is geen manier voor hem simlock vrij te maken buiten de 120 euro manier bij t-mobil? THNX |
|
||||
|
||||
Zonder jailbreak is die er helaas niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke firmware staat er op een ipad als je hem nu nieuw koopt? | borgqueenx | iPad algemeen | 22 | 24-09-10 19:59 |
iPhone 4: Iphone 4 besteld, Welke FM staat erop? | Djstefan | Unlock | 4 | 30-08-10 07:52 |
Welke fw van nieuwe Iphone T-mobile. | RioolDokter | Archief | 3 | 21-04-10 11:27 |
Nieuwe oordopjes/hoofdtelefoon, welke? | papa-joeri | iPhone accessoires en onderdelen | 48 | 19-08-09 13:01 |
Welke unlock om alles werkend in NL te hebben voor nieuwe 8GB? | hockeyboer | Archief | 1 | 11-03-08 20:54 |
|
|