contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al mijn contacten over gezet in Word. Hoe krijg ik ze op mijn iphone?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten
Ik heb al mijn contacten over gezet in Word.
Hoe krijg ik ze op mijn iphone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb alles nu op mijn simkaart gedaan door een oude telefoon. Maar nu als ik mijn simkaart erin doe zie ik nog steeds geen contacten op mijn iPhone |
|
|||
|
|||
wat je ff moet controleren. bij instelling>mail,contacten agenda dan naar contacten scrollen en op importeer simcontacten drukken. dan haalt hij de contacten van je sim naar telefoon geheugen toe.
|
|
|||
|
|||
Eentje@
Hartstikke bedankt! Kan wel close |
|
|||
|
|||
geen probleem hoor. heb ooit is het zelfde gehad.
mag dus mooi plaatje voor de mods die veel werk steken in moderaten Laatst gewijzigd door eentje; 13-05-10 om 00:24. Reden: typo |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb sinds kort de Iphone 4. Nu heb ik dus ook hetzelfde probleem, simcontacten zijn niet te zien Ik heb al meerdere malen op importeren geklikt maar nog zie ik niks bij contacten. Wie o wie kan mij helpen ??? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Stonden de contacten wel op je simkaart dan? stop je simkaart in je oude telefoon en zeg "kopieren naar simkaart".
of synchroniseer je oude telefoon met de pc zodanig dat itunes dezelfde contacten naar je iphone kan zetten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
Contacten verplaatsen op iPhone van Google naar iPhone contacten | JW75 | iTunes | 2 | 22-08-11 00:19 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
Contacten | therobs | Archief | 1 | 04-03-08 12:57 |
|
|