slechte geluidskwaliteit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sedert 2 weken in het bezit van m'n iphone 4, 32 GB met ios 4.02 ondertussen. Wat ben ik verschoten van de slechte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
slechte geluidskwaliteit
Ik ben sedert 2 weken in het bezit van m'n iphone 4, 32 GB met ios 4.02 ondertussen.
Wat ben ik verschoten van de slechte geluidskwaliteit van de iphone. Met m'n oude HTC had ik veel betere geluidskwaliteit... Ligt dit nu toevallig aan m'n toestel of heeft iedereen datzelfde probleem .. Voor een toestel in die prijscategorie zou het veel beter moeten zijn. Er is momenteel een cover rond het toestel, dus aan de antennegate historie kan het niet liggen.... is er iets aan te doen ? bedankt voor het advies groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja indd viel me ook op is ook me eerste Iphone. Muziek is niet de sterkste kant van Apple, kan je misschien beter voor een express gaan.
|
|
|||
|
|||
Iphone geluidskwaliteit is gewoon niks.
|
|
|||
|
|||
ik bedoel wel degelijk de bel geluidskwaliteit hé, heb het niet over de ipod functie
|
|
|||
|
|||
plasticje al van je scherm afgehaald?
|
|
|||
|
|||
vhrgamer: jawel natuurlijk, er zit nu wel een ander beschermhoesje over, maar er zitten duidelijk gaatjes in, dus daar kan het niet aan liggen, toch bedankt voor de tip.
ik begin stilaan te vrezen, dat dit gewoon typisch is aan de iphone, echt een groot verschil met m'n oude HTC P 4350 |
|
|||
|
|||
Ooh bel kwaliteit vind ik nog mee vallen maar muziek vind ik toch niet zo goed voor zo een duur telefoontje. Maar ja kan er wel mee leven alleen baal zo erg dat ik noodzakelijk moest updaten naar 4.0.2 nu geen jailbreak
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Volgens GSMArena.com heeft de iPhone 4 de slechtste speakers en bel kwaliteit van alle iPhones. Dat 2e mic'tje helpt wel maar in pure metingen is er helaas geen vooruitgang geboekt. Dus het kan best zijn dat vind dat het geluidskwaliteit slecht is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geluidskwaliteit telefoongesprek slecht | fernando3gs | iPhone algemeen | 8 | 02-12-09 19:37 |
Slechte geluidskwaliteit | 5hoog8ter | iPhone algemeen | 2 | 18-06-09 12:09 |
Geluidskwaliteit | Aenaem | iPhone algemeen | 6 | 03-05-09 20:50 |
Geluidskwaliteit iPhone 3G? | -NRG- | iPhone algemeen | 2 | 01-11-08 23:22 |
|
|